Ga naar inhoud

Takken van fruitbomen


ceedeerom

Aanbevolen berichten

Al jaren vroeg ik me af hoe ik aan takken van fruitbomen kon komen.

Vandaag zie ik bij de boerderij waar ik elke dag langsrij, dat de appelbomen gesnoeid zijn.

Ik maakte dus rechtsomkeer en ging vragen of ik die takken mocht hebben.

Natuurlijk mocht ik dat, maar eenmaal in de boomgaard, merkte ik dat een hoop takken blijkbaar al ouder waren en bedekt met een soort groenachtig mos of wat het ook mag zijn.

Nu heb ik die dus maar laten liggen en andere takken genomen, maar ik vraag me af wat het is en of het een probleem is als de konijnen daaraan knabbelen.

ik denk dat het dit is

http://tweedehelft.web-log.nl/mijn_weblog/2007/02/index.html

zie foto derde item

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoiets van "konijnen weten wel wat mag en niet mag", maar ik heb nog nooit een konijn in een boom zien klimmen, dus ik doe het maar met de jongere takken denk ik.

In elk geval, als ik alle takken daar ga halen kom ik een jaar of wat toe, maar ik weet ook niet of dat kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet jij dat? Heb je weleens wilde konijnen takken zien eten die beschimmeld zijn? Ik niet. Wilde konijnen kunnen we niet vergelijken met tamme konijnen een wild konijn weet namelijk wel op één of andere manier wat wel en niet goed voor hem is. Of kan daar sowieso beter tegen. In beide gevallen dus niet te vergelijken. En aan ceedeerom, ik denk dat als je een tuin vol giftige planten hebt staan dat jou huiskonijnen niet weten wat wel en niet giftig is, 'konijnen weten wel wat ze wel/niet mogen eten' gaat dan ook niet helemaal op.

Maar nu weet je nog steeds niet of je beschimmelde takken wel of niet mag geven:p misschien kan je tao's vriezer techniek gebruiken ;)

aangepast door Lianne22
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet jij dat? Heb je weleens wilde konijnen takken zien eten die beschimmeld zijn? Ik niet. Wilde konijnen kunnen we niet vergelijken met tamme konijnen een wild konijn weet namelijk wel op één of andere manier wat wel en niet goed voor hem is. Of kan daar sowieso beter tegen. In beide gevallen dus niet te vergelijken. En aan ceedeerom, ik denk dat als je een tuin vol giftige planten hebt staan dat jou huiskonijnen niet weten wat wel en niet giftig is, 'konijnen weten wel wat ze wel/niet mogen eten' gaat dan ook niet helemaal op.

Maar nu weet je nog steeds niet of je beschimmelde takken wel of niet mag geven:p misschien kan je tao's vriezer techniek gebruiken ;)

wat is een vriezertechniek:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .