Ga naar inhoud

Konijn nagel afgebroken nu geirriteerd


mii1997

Aanbevolen berichten

mijn konijn zat op de vloer en toen rende ze op mijn schoot af en toen zette we haar op een kleed en toen bloedde haar nagel ineens maar meestal als haar nagel afbreekt zijn haar nagels te lang maar we waren net met haar naar de dierenarts geweest anyway. haar nagel zat er nog aan maar was afgebroken een dag later (we durfden hem er niet uit te halen en het was zondag dus we konden niet naar de dierenarts) was haar nagel afgebroken maar er zat nog steeds een hoop bloed en het het zag er geirriteerd uit. moet ik hiermee naar de dierenarts? ze knarstand heel vaak en je mag ook niet aan haar nagel/poot komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over dat bloed zou ik me niet druk maken, maar het fiet dat je er niet aan mag komen en ze zit te knarsetanden is een heel erg slecht teken. Misschien is er iets gebroken (een teen, gewricht of het pootje zelf). Dus zoals hierbovenm al gezegd: naar een kkda!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben blij dat ze nog eet en drinkt en poept en plast en springt , logisch tog

Ja maar het bericht waar jouw reactie onder stond luidde:

"Spreekt voor zich toch als een konijn knarstand en laat merken dat je er niet aan mag zitten en het er nog eens geïrriteerd uit ziet dat je naar de DA moet gaan : /."

Vandaar dat we het niet snapte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .