Ga naar inhoud

Even een nieuw onderwerp omdat de andere opeens gesloten is :s


Renee19

Aanbevolen berichten

Wil iedereen bijdeze even bedanken voor de reactie van het onderwep vieze medicijen..

Helaas is het niet meer nodig.. Kwam gisteren thuis uit mijn werk en trof pebbles aan het haar hoofdje tegen te trailes dacht dat ze al overleden was..

Rende als een gek naar haar toe en raakte haar aan en zag dat ze nof leefde maar ze zag er zo slecht uit.. Ze had een maandag duplo injectie gehad en prednison maar zelf dat sloeg niet meer aan en de andere medicatie deed ook niks meer..

Je zag gewoon aan haar dat ze niet meer verder kon.. Zijn toen met spoed naar de da geweest die heeft nog naar haar longen geluisterd en haar bekeken ze zat helemaal te rillen en had het echt heel zwaar.

We hebben alles gedaan wat we maar konden twee keer naar utrecht geweest daar heeft ze ook 4 dagen in een zuurstof kamer gezeten. De medicijnen slaan een week aan en daarna komt het zo hard weer terug (longonsteking).

Konden wel weer verder gaan met onderzoeken maar dat vindt ik tegen overhaar niet eerlijk. Het is heel moeilijk en het doet verdomt zeer maar voor haar was dit de beste oplosssing we hebben alle kuurtjes die er bestaan voor een konijn gehad en alle opties gedaan.

Maar toch het is en blijft verdomd moelijke om je nijntje te laten gaan.. Hoop dat ze nu rust heeft en niet meer hoeft te vechten.. Hoop dat ik haar alles heb kunnen geven en alle liefde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

:love::love::love::love:

Ze heeft alles mogen ontvangen wat een konijntje maar kan wensen

Liefde warmte genegenheid super goede verzorging

Jammer genoeg heeft ze niet zo veel van haar knappe exram kunnen genieten

Door haar kwakkelende gezondheid was een koppeling niet zo een twee drie gedaan

Ze heeft in die 11 maandjes dat ze geleefdt heeft het beste van het beste gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .