Ga naar inhoud

HELP stres,diaree en niet eten!


SanneLOVEmijnnijntjes

Aanbevolen berichten

Floorje was eerst naar een opvang gegaan...gekoppeld, maar thuis gingen ze vechten.

Dus terug, met ander nijntje koppelen maar dat was niet geslaagt.

nu dus weer thuis om uit te rusten....

In de opvang had ze dus diaree gekregen.

Nu thuis ook diaree, al wordt dat wel minder!

maar een groter probleem ze vertikt het om haar SS en hooi op te eten ze moet er helemaal niks van hebben!

Terwijl ze ze helemaal te springen staat voor witlof ( omdat ze dus geen groentes die dagen heeft gehad nu dus weer opbouwen..)

het was dus wel allemaal gestres! steeds in de auto en weer vechten, aut, vechten en weer terug auto en dan wordt je thuis ook nog appart gezet omdat je anders gaat vechten met andere voedster..( met ram ging wel goed het was een trio)

pfff....wat moet ik doen?

ze vertikt het echt terwijl ze er eerst een moord voor deed.

en wat kan ik tegen die diaree doen?ik kreeg een tip van hooitee?

moet ik dwarg voeren?

HELP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er weinig verstand van, dus neem het me niet kwalijk, als ik uit mijn nek ***. Maar waarom wil je haar gaan dwangvoeren, als ze wel de Care+ brokjes eet? Ik neem aan, dat dat Beaphar Care + is? Het eiwit-gehalte is wat hoog, maar als ze dat nou eten wilt, dan zou ik het haar gewoon geven. En ze eet ook groente, dus dat is ook mooi.

Ik heb zelf een konijn, dat na veel stress door vachtmijt en een gebroken poot niet meer wilde eten. Ik had toen ook ander voer in huis, dat ik als snoepvoer gaf en dat wilde ze wel eten. Dus kreeg ze dat van mij tot ze hersteld was en toen heb ik haar weer overgewend op haar eigen voer. Liever even een minder goed voer geven zonder stress dan dwangvoeren met stress!

aangepast door Beestenbende
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .