Ga naar inhoud

castratie ram : hoelang nog vruchtbaar?


RaniVerberckt

Aanbevolen berichten

ik dacht ook 2 weken maar de dierenarts dacht daar anders over , er zijn zelfs mensen die hun konijnen na een week weer samen zetten en geen nestje krijgen. Dit laatste ga ik nou niet uitproberen (sta niet echt te springen voor een nestje :P ) maar zou 2 weken dan voldoende zijn?

vind het wel goed van de da dat ze zegt 3 weken , ben je zeker van de zaak hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn da zei zelfs 6 weken.. Maar volgens mij is de kans van een nestje 2 dagen na de castratie al klein. Maar de hormoontjes kunnen nog wel 6 weken actief zijn. Maar met 2 weken zit je goed hoor! Volgens mij houdt iedereen hier 2 weken aan. Maar blijft je ram daar vandaag tot morgen avond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy is vandaag ook gecastreerd en ik heb daarvoor 56 euro betaald. De dierenarts stond niet op de lijst van konijnkundige-dierenartsen maar ik ken deze man eigenlijk al jaren (mijn ouders hadden, toen ik jonger was, ook cavia's en konijnen) en hij heeft ontzettend veel ervaring. Ik was dus vol vertrouwen en het is echt heel goed gegaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy is vandaag ook gecastreerd en ik heb daarvoor 56 euro betaald. De dierenarts stond niet op de lijst van konijnkundige-dierenartsen maar ik ken deze man eigenlijk al jaren (mijn ouders hadden, toen ik jonger was, ook cavia's en konijnen) en hij heeft ontzettend veel ervaring. Ik was dus vol vertrouwen en het is echt heel goed gegaan :)

Bij mij net hetzelfde , deze vrouw is echt zeer vriendelijke n volgt elke maand vele bijschoolingen over allerhande dieren.

En uuh , veel beterschap voor willy hé ;)

aangepast door RaniVerberckt
spelfouten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .