Ga naar inhoud

dood voor ogen....


Indra28

Aanbevolen berichten

Hallo,

Hier ben ik nog eens, sorry als jullie er zo over denken.

Ik heb al verschillende berichten hier opgeschreven over Simba.

Nu diegene die mee zijn, het verdere nieuws op vorige week:

Simba in kliniek.

Hij was pas van vrijdag terug thuis, medicatie meegekregen dwangvoer...

Mij strikt aan regels gehouden qua medicatie en dwangvoer.

Simba was vrijdag zo happy, binkies maken, rondhollen, zelf terug beginnen eten, keutelen, drinken. Ik natuurlijk ook zo blij na een volledige week hem te moeten missen dat hij bij DA was, serieuse rekening gekregen ma kom hij was beter.

Gisteren zelfde als dit weekend, groenten eten, witloof en blaadjes dat ik moest geven van DA en zijn dwangvoer en heel weinig biks en veel hooi, alles smulde gij gisteren nr binnen. Was actief en aanhankelijk. Ik gerust gaan slapen.

Nu deze morgen 1ste dag gaan werken, ga bij hem met zijn dwangvoer op tasje en hij lag er zo raar bij.

Hij kwam niet kijken, beweegde niet.

Hem opgenomen en terug op stro gezet, direct plassen waar hij zat :s vond ik raar.

Simba uit zijn hok genomen om hem laten rond te hollen want hij kwam er zelf niet uit,

hij ging terug liggen, was bij elkaar aan het trekken en aan het rillen.

DA gebeld en langs daar terug gegaan, foto genomen :s

Zijn maag zat vol met eten, en lichte gas en al serieus uitgedroogd en hij was in shock.

Zware pijnstiller gekregen en hem onmiddelijk aan het infuus gehangen.

Ik weet het niet meer wat te doen, moet nu afwachten paar uur en anders kan het fataal worden...

Mis mijn kleine nijn en wil dat hij beter word!!!

Ben :grrrrrr: 26 jaar en zit hier steeds te wenen, is mijn kleine kapoen....

Wou ik even kwijt, sorry van een meisje dat er het hart van in is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ons eerste nijntje, en verzeker het je is echt een slim beestje en aanhankelijk.

Is al 2 maand bij ons bezig van het ene naar het andere.

Het is nu derde keer dat hij problemen heeft met zijn darmen, hij is nog maar 8.5 maand.

weet dat het vreselijk is als u beestje iets mankeert en dan weten dat er sommige hun nijntjes verwaarlozen. ( heb het niet op BB'ers hé! )

heb er alles voor over en jij ook. Wens je ook veel sterkte. Is het bij jou al beter?

Hij heeft pijnstiller gekregen nog zwaarder dan morfine en infuus, ging echt niet goed, hij was al in shock zei DA.

Pfff wacht op nieuws.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarjuist assistent aan lijn gekregen en die vertelde dat hij al wat alerter is, hij heeft zijn infuus doorgebeten.

Dus moesten ze een ander steken...

Hij wilt nog steeds niets eten en keutelen ook niet. Op 1 week tijd heeft hij dit 2x voor, vandaag veel erger als vorige week.

Ze vertelde dat het echt nog afwachten was, pfff dit zijn echt super ambetante dagen !!! grrr, word er kwaad van dat ik zo machteloos ben.

Heb zoveel gemengde gevoelens pfff, en weet dat ik qua DA goed zit, ze staat op de lijst van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor jullie reacties al!

Doet deugd.

Zwarte panter: Simba is inderdaad daar opgenomen bij Inge Thas. Ken je haar?

Ik heb gisterenavond de assistente nog gehoord en hij at nog steeds niet, enkel minieme keutels maar echt nog niet veel om goed te zeggen.

Hij moest nog gans de nacht door aan infuus.

Hoop echt dat mijn beestje het haald ze.

Moet straks nog eens bellen om te kijken hoe hij het steld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze middag assistent terug aan telefoon gekregen.

Hij liep wat los zodat zijn darmen daardoor wat meer in beweging kwamen.

Hij keuteld al iets maar nog te kleine keutels en nog te weinig.

Moet ook nog verder aan infuus gehangen worden, eet nog steeds zelf niet.

Ze geven hem met kleine beetjes nu dwangvoer bij.

Hij heeft nu toch al 50 % kans dat hij het zal halen. Hij mag vandaag toch nog niet naar huis hoor. :(

Weet dat hij in goede handen is en dat ze er veel mee bezig zijn dus ik blijf hopen!

Ga vanavond mijn schatje eens gaan bezoeken, mis hem te hard. ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .