Ga naar inhoud

ziek ?


gerjanne

Aanbevolen berichten

Hoii,

jullie denken natuurlijk, oh gaat ze weeeer.

Maar een van mn nijntjes zit heel vaak stil in een hoekje, haar oogjes een beetje gesloten, en niet erg beweeglijk. Ze eet verder goed , maar er liggen wel veeel kleinere keutels dan normaal. En er lijkt of er een rooie gloed overheen ligt .

Weten jullie misschien wat ze zou kunnen hebben?

Oja, ze krijgen hope farm trio.

liefs gerjanne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst had ze best wel een dikke buik , maar nu meer plat, en je kan haar ruggegraat best wel goed voelen.

enik had haar even opgepakt, maar ze spartelde niet echt tegenofzo, maar ze is opzich best wel rustig al.

Ze valt nog wel aan op haar eten. Maar ze rilde ook een beetje, en haar kopje trilde ook een beetje. Of misschien verbeelde ik me dat wel ;p.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij gezondheid,

hmm ik zal naar de da gaan,

nouja eerst bellen,

ik weet niet of je het verhaal kent van mijn flo,

en die was alleen dunner, maar ik ben blij dat ik ben gegaan,\mijn ouders zeiden eerst zul je wel gaan dat is duur en je moet het zelf betalen dat weet je he,

en uiteindelijk ben ik gegaan,

en geloof me gerjanne dat is de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt, en dat was me die 35 euro meer dan waard,

(uiteindelijk heb ik het niet helemaal hoeven te betalen, omdat mijn broer vuurwerk heeft gehad)

wacht ik zoek de lijst even voor je op;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/19037-lijst-konijnkundige-dierenartsen-vernieuwd.html

ik ben zelf geweest bij den herd echt top

ik heb wel aan de telefoon gevragen hoe duur een consult was (tip kom je niet voor onverwachtse verassingen te staan)

en heb aan hem ook mijn situatie uitgelegd, dat ik zelf moest betalen

ik ben daar 1 uur binnen geweest, en uiteindelijk kwam eruit dat flo tumoren heeft, en nierfalen of baarmoederproblemen, en dat ze niet meer te helpen was,

hij zei je kunt bloedonderzoek laten doen en dan kan eruit komen dat ze nierfalen heeft, komt daar niks uit dan een rontgenfoto en dan komt eruit dus dat als ze geen nierfalen heeft, dat het afkomstig is van haar baarmoeder,

maar hij zei ook je kunt haar daar niet mee redden, je zou het dan alleen doen,om jezelf te informeren wat ze heeft,

en omdat het dan toch op een euro of 100 of meer kwam, zei die ook dan laat ik de keuze aan jou.

dit heb ik dus niet gedaan, ook door de stress die erbij kwam,

flo is erg vermagerd, en heeft 2 keer bloed geplast, hij volede tumoren in haar buik.

dus even een verhaaltje erbij.

dat ik begrijp qua geld dat je het zelf moet betalen.

maar ik ben blij dat ik ben gegaan naar consult, want ik ben nu bezig flo dikker te maken, lukt niet heel goed, maar ik weet nu dat ze ziek is,

en kan haar er ook naar vezorgen (qua eten) en moet zeggen ben nu 4 weken geleden naar de da geweest, en ze is er gelukkig nogsteeds, haar situatie is nog niet verslechterd, maar ik weet wel dat het eraan zit te komen, en dat ik haar dan zou moeten laten inslapen.

hier heb ik het allemaal al met de da overgehad.

een goede da zal het ook hebben over het kosteplaatje, voor de verdere behandeling.

nou succes!!

en houd je nijn goed in de gaten

\eet ze wel goed hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .