Ga naar inhoud

Simba in kliniek


Indra28

Aanbevolen berichten

Ze hebben nr tanden gekeken. Op het eerste zicht was er niks mis mee.

Zijn oren zitten nog steeds vol met oorsmeer.

Zijn ogen tranen, 1 oog hebben ze kunnen vrijmaken het andere zit verstopt.

Hij eet niet meer en is stuk uitgedroogd, rare keutels met wit erin.

Keutels gaan gecontroleerd worden. Ze weten nog niet juiste oorzaak. Heb DA de hele avond niet meer kunnen bereiken dus weet niet hoe het ermee gaat :-( ben op van zenuwen...

Weet wel dat ze gingen dwangvoeren en zien hoe hij reageerd. Anders moest hij aan infuus.

Ben echt zo bang, zijn zoveel dingen nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen goed gevoel :-(

Gisteren moest ik rond 7 uur bellen en heb dit gedaan tot kwart na tien, niemand kunnen bereiken.

Nu bel ik en was assistent. Hij is iets actiever maar keutelt nog altijd niet en geven hem onderhuids vocht + dwangvoeren + pijnstilling.

Van keutels nr lab te sturen wist ze ook niks en ze zei wel dat hij al iets actiever was.

Ze zei ook dat hij telkens 3 grote hoeveelheden om de zoveel uur dwangvoer inspoten.

Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb daarjuist telefoon gekregen van DA zelf.

Ze gaan foto nemen en hem aan infuus hangen.

Hij keuteld nog niet. Hij valt DA aan en plast haar onder.

Bij vreemde weet ik dat hij soms aanvalt maar zo agressief nu toch ook niet.

Resultaten van keutels zijn nog niet binnen.

Wat kan het toch zijn ;-(((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn darmen zitten vol met stoelgang en hij hangt aan infuus. Hij begint heel kleine keutels te laten zei DA.

We zijn hem deze avond gaan bezoeken en hij kwam weer op schoot gekropen en mij likjes geven.

Oh wat mis ik hem vreselijk, hoop dat hij betert dat hij terug nr huis kan komen.

Zijn ogen en oren is nog afwachten eerst zijn darmen. Op foto toonde hij lichte vorm al van gas.

Moet morgen terug bellen om zijn situatie te bespreken.

Ook keutels zijn gecontroleerd er zat teveel gist in ;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .