Ga naar inhoud

verkouden? Snot?


clau

Aanbevolen berichten

Rambo heeft sinds een paar dagen een raar geluid bij het ademen via z'n neus.

Als hij eet hoor je het het beste. Soort van geknor.

Verder heeft hij nergens last van. Geen vieze ogen, oren en neus. Hij eet verder ook prima, en is heel levendig. Maakt ook nog binkies. En ligt vaak languit te relaxen.

Moet ik me zorgen maken?

Hoe ziet een vieze/natte neus er eigenlijk uit? Zie je het snot dan echt eruit lopen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag naar de dierenarts geweest met mn Biggie. Ze is nog geen 1 jaar en al heel veel meegemaakt. Sinds een weekje

is ze genezen van een lamme darm, dwang med. en voer, erg blij dat dat weer over is!! Maar

sinds een paar dagen was ze ook aan het knorren, zwaar ademen met geluid. Ze is wel erg actief, rent lekker rond en eet en poept

zoals konijnen dat kunnen!

Ik sliep vanacht erg slecht en had het idee dat ik haar dood in het hok zou vinden, gelukkig niet, maar

ben wel naar de dierenarts geweest, ze zegt: Dit is heel erg!! Erger dan de lamme darm (en toen at ze echt helemaal niks!! en niet poepen)

Ik heb antibio. en pijnstillers beide in druppel vorm mee gekregen en nu afwachten of het aan slaat.

Ik werd gewaarschuwd dat ik haar evt. ook in het hok kon vinden en dat ze er niet meer is.

Ze blijkt een Fikse longontsteking te hebben!

Wat ik dus wil zeggen is! Als je iets merkt wat afwijkt van normaal, Wat en hoe dan ook, GA naar de da!

Hoe eerder, hoe beter.

(Ps: de lamme darm was waarschijnlijk een symptoom op wat ze nu heeft).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn nijntje ook vandaag naar de da geweest,zelfde symptomen...

De Da zei dat het een soort van vast zat in zijn neus en daar hoger. Nu heeft hij een spuit gekregen en moet ik 2maal daags druppels in zijn bekkie spuiten 1 hele week plus volgende week terug komen omdat we er extra op moeten letten natuurlijk en ik moet er extra op letten dat hij goed zijn normalen portie blijft eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .