Ga naar inhoud

Een paar vraagjes.


Bunny_Nijntje

Aanbevolen berichten

Haii,

ik heb nu sinds 3 weken het gezelschap van twee konijntjes, maar het was me toch wel even schrikken gisteren..

Ik heb zo'n plastic dekzeil langs de zijkant van het hok hangen zodat de wind en de regen er niet bijkan, nu had ik even niet opgelet en hing het dekzeil tegen de ren. Toen ik terugkwam van school was het naar binnen getrokken en was er een redelijk groot stuk uit. Dat stuk heb ik teruggevonden in de ren, maar ik denk toch dat ze ook wat binnengekregen hebben. Aangezien ik niet weet wie het heeft gegeten hield ik ze allebei in het oog, maar ze eten en keutelen naar mijn mening normaal. Ik hoop dus dat alles goed is, en ik niet opeens wakker wordt en ze zijn ziek ofzo.

Mijn tweede vraagje gaat over hooi. Ik geef ze normaal kruidenhooi, maar in de dierenwinkel hadden ze nog maar één zak, dus nam ik ook weidehooi mee. Nu het kruidenhooi op is krijgen ze weidehooi, en ze zijn er echt dol op! In een uurtje is de hele hooiruif leeg, en met het kruidenhooi duurde dat toch een dag ofzo. Volgens mijn ouders is dat gewoon omdat ze blij zijn met wat afwisseling, maar kan het ook zijn dat ze gewoon toevallig allebei véél liever weidehooi eten?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .