Ga naar inhoud

arme uk


Mopje

Aanbevolen berichten

Wat een drama dag vandaag..

Vanmorgen had ik het hok open gedaan zodat de nijntjes lekker de ren in konden!! Nou kwartier later ging ik bij ze kijken en eten geven maar tot mijn schrik zat ukje vast aan het hok! haar teentje zat vast... en ze kon niet loskomen.. Uiteindelijk heb ik haar los gekregen maar haar teentje zag er zoo slecht uit je zag het bot gewoon:( Ik haar in mijn sjaal gewikkeld en naar dierenarts gerent (zit gelukkig bij mij aan de overkant) Daar hoorde ik dat er niets meer aan haar teentje te doen was en dat die eraf gehaald moest worden. Moest mijn kleine meiske daar dus laten en ze zouden haar opereren.. Uur later werd ik gebelt dat alles goed gegaan was en dat ze ook uit de narcose aan het komen was! Paar uurtjes later heb ik haar opgehaald en ze was nog iets suffig maar eten deed ze gelukkig wel meteen! Daarna is ze lekker op schoot in slaap gevallen (L) Gelukkig gaat op dit moment alles goed en is ze weer vrij vrolijk.. Maandag moet ik weer terug met haar voor controle..

Moet wel zeggen ik ben trots op mijn kleine stoere dame dat ze weer lekker snel opknapt!!

Maar zou ze hier problemen mee kunnen gaan krijgen kwa lopen enzo? Ze mist nu wel een teentje namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk teentje is het? Ik denk namelijk van niet hoor, maar onze grote teen doet meer voor onze balans dan ons kleine teentje bijvoorbeeld. maar mensen die tenen missen wennen daar snel genoeg aan en lopen ook niet raar of zo, dus ik denk dat het wel goed komt.

Wel even de plek van de ren checken waar ze klem zat en zorgen dat dat niet meer kan gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .