Ga naar inhoud

niezen


yin1221

Aanbevolen berichten

Je kan beter geen zaagsel gebruiken, dit is namelijk niet goed. Er zit heel veel stof in.

Er is ook een grote kans dat hij daarom niest.

Er bestaan zo van die absorberende houtkorrels als bodembedekking, dat lijkt me meer proper en gemakkelijker om schoon te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaan zo van die absorberende houtkorrels als bodembedekking, dat lijkt me meer proper en gemakkelijker om schoon te maken

Ik ga die absorberende houtkorrels zoeken op internet en winkels, maar als ik het niet vind, wat dan? Wat gebruiken jullie als bodembedekking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk of je in de DW iets ziet staan met de naam Aubiose of Minihemp. Dat is veel minder stoffig. Verder heeft de DW ook van die zakken met korrels voor in de kattenbak. Je moet dan NIET de klei korrels hebben, maar de geperste houtkorrels. Als je iets van een Boerenbond in de buurt hebt, dan hebben die misschien ook vlas of bodembedekking op basis van mais.

Dat is allemaal beter dan zaagsel.

Als je dat hebt veranderd en hij niest nog steeds, kan het ook een allergie voor stro zijn, die moet je dan maar niet gebruiken.

Maar zodra hij een natte neus heeft moet je er wel mee naar de DA want dan is het misschien een verkoudheid en als je daar niet op tijd bij bent kan het chronisch worden en kunnen ze er aan dood gaan. Bovendien is het dan besmettelijke voor het andere konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .