Ga naar inhoud

Snuf 5 maand oud en nog geen bal in zicht !!!


veertje55

Aanbevolen berichten

Hey Dames

Ik zit met het volgende: ik heb 2 konijnen (snuf en stamper bedacht door mijn dochter :yes:) mannetje en vrouwtje.

Ze staan gescheiden aangezien snuf nog geholpen moet worden maar hij is nu bijna 5,5 maand en nog steeds niks :surprised:.

Nou heb ik gelezen dat het ene konijn sneller is dan de ander maar het duurt nu wel lang.

En ze willen zo graag bij elkaar zijn (nu schuiven ze elke x de rennen dichterbij elkaar haha).

Kan het zijn dat snuf ze intrekt of ben ik zo'n leek dat ik geen bal kan vinden :$??

Een vriendin van mij (meer konijnkundig dan ik) zei dat als Snuf ballen zo hebben ik ze echt wel zou voellen en zien.....

En wanneer zouden ze ingedaalt moeten zijn?? Ik bedoel hoe lang kan het nog duren??

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de antwoorden...

Nee, het is echt een mannetje hahahaha. (volgens diezelfde vriendin)

Bij de da hadden ze gezegt kom maar als snuf 5 maand oud is. Dus ik denk dat ik gewoon even een afspraak maak en dan kunnen zij beoordelen of er al een bal in zicht is.

@chanty: ik ben nog niet echt konijnkundig, maar als ik hem op zij rug heb dan zie ik alleen een hoop vacht en als ik dan voorzichtig druk dan komt zijn geslachtdeel wel naar buiten maar aan de zijkanten kan ik niks ontdekken.

Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het ook zielig vind om hem op zijn rug te leggen want "zo als volgens mij geen enkel konijn" vind Snuf het niet erg fijn. En daarna moet ik een hoop tijd aan hem besteden wil hij me weer een beetje vertrouwen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast zijn geslachts delen zou je dan 2 lege zakjes moeten zien van vel...Rammen kunnen hn ballen intrekken namelijk.

Maar ik jouw geval vrees ik dat ze nog in de buikholte zitten.

Of ze dan nog dalen is de vraag.....vruchtbaar is ie zeker wel ook met ballen in de buik.

Operatie is voor da heel lastig, ze zal je dan toch zeggen og even afwachten tot ie ouder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .