Ga naar inhoud

Konijn bezwijkt door hitte


Polly

Aanbevolen berichten

Toen ik vanavond naar stal ging om "mijn paardje" te doen(ik rijd hem voor andere mensen)

zag ik dat hun konijn wel erg raar ademde. Het leek erop dat hij het heel erg warm had. Ik maakte me zorgen en zei tegen de eigenares dat dit niet goed was en dat ik bang was dat hij oververhit was. Ik heb toen gelijk zijn koppie en oortjes nat gemaakt. In eerste instantie dacht ik dat het wat deed,maar het mocht niet meer baten enkele minuten later blies hij zijn laatste adem uit. Ik had het er heel erg moeilijk mee ik vond het zo zielig!! Zo moeilijk als je niks meer voor zo'n beestje kan doen. Ik moest dit gewoon even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben erg blij met dit forum, het is zo fijn om dingen te kunnen delen met andere konijnen liefhebbers.De beelden zie ik nog regelmatig voor me en ik vind het echt zo triest dat het zo afgelopen is.

@ Saf

Ja het is echt vreselijk dat je het diertje zo ziet vechten en het uiteindelijk opgeeft.

Waar heb jij dit meegemaakt,niet een van je eigen konijnen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .