Ga naar inhoud

Spoed ! Een Castratie Plek in Breda ?


RabbitLion

Aanbevolen berichten

ik ben bang dat er of meerdere rammen samen zitten of een ongecastreerde ram bij dames die wellicht al zwanger zijn?

misschien kan de topicstarter even de situatie uitleggen en wat ze precies bij elkaar heeft zitten?

verder kun je het beste gewoon een konijnkundige da zoeken en even bellen wanneer je terecht kan?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een spoedoplossing zoekt zou ik zeggen: eerst uit elkaar zetten! Ergens een kooi lenen of kopen of provisorisch iets van een krat met stro en een rennetje eromheen. Of desnoods in de badkamer als andere opties niet snel geregeld kunnen worden! Dan kun je vanuit die situatie rustig een goeie DA zoeken om hem te laten castreren. (maar dan moet dat wel de oplossing zijn, want als je rammen bij elkaar zet dan helpt castreren niet... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de konijn (Lion) al 2 jaar was nog niet zo agresief als nu .

En Lion zit in een andere plek nadat ik heb gezien dat hij aanvalt .

En die andere 2 zijn voedsters en die zijn niet zwanger .

Want hij jaagt aleen de konijnen weg en bijt enz.

Ik heb Spoed ! Geschreven op de titel want ik wil dat hij voor

De Zomervakantie gecastreerd kan worden .

En de probleem nou is ik heb nog nooit een konijnkundige gezien of gehoort in Breda .

Dus weet iemand waar ik een konijnkundige kan vinden in Breda of Dichtbij in Breda

Met Vriendelijk Groeten ,

RabbitLion

aangepast door RabbitLion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eigenlijk het hele verhaal niet zo goed......

Hij valt ineens alle konijnen aan????......en hoe weet je zeker dat die 2 voedsters niet zwanger zijn???

Weet je wel zeker dat het een mannetje is......straks heb je 3 voedsters en dan kan ik dit verhaal wel verklaren maar; ik twijfel sterk aan het feit of dit wel een ventje is.......!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .