Ga naar inhoud

Zielig verhaal, heeft iemand misschien raad mee ?


Bunnyluvr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank je wel Nathalie en Wupsie.

Jullie zijn ook grote ondersteuning voor mij geweest... sorry ik heb jullie ook niet bij genoemd, ik zit met veel op mijn hoofd.

Ik vind het ook heel erg sneu en zeker zielig.

Ik mis mijn kleine ventje nu al en heb nog niet gedurft om bij de andere twee te gaan kijken.. ik wil niks overdragen aan hun zelfs als die zijn nog wat jonger en sterker als mijn ouwe mannetje was.

Wat een verhaal zeg..*zucht*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee wat verschrikkelijk rot voor je! En nadat jullie er allebei zo hard voor gevochten hebben... :(

Maar je weet nu wel dat je er alles aan gedaan hebt en ik hoop dat het ook rust geeft dat je weet wat het geweest is.

Ik denk wel dat het een redelijk zeldzaam verschijnsel is dat je een dergelijke bacterie mee naar huis neemt uit een ziekenhuis en dat je huisdier er dan ziek van wordt. Maar nu het in jouw geval toch gebeurd is zou ik inderdaad geen risico nemen met de kooi en dergelijke. Resistente bacteriën reageren niet alleen niet op antibiotica, maar vaak ook niet op ontsmettingsmiddelen.

Ik ben blij om te horen dat mijn kleine bijdrages je tot steun geweest zijn tijdens deze moeizame strijd. Negeer die mensen die niet begrijpen dat een huisdier zoveel voor je kan betekenen. Op deze site begrijpen we maar al te goed hoeveel liefde je kan voelen voor zo'n lief wollig beestje en hoeveel pijn het doet om zo'n klein teer leventje uit je handen te zien glippen.

Heel erg veel sterkte met het verwerken van je verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .