Ga naar inhoud

Welke boom/struik is dit?


Catelootje!

Aanbevolen berichten

Nu de tuin geheel is opgeruimd vroeg ik mij eigenlijk het volgende af.. welke boom is dit eigenlijk? Ik heb geprobeerd het te zoeken via determinatie, maar dan kom ik op esdoornen uit. En dat lijkt mij op de een of andere manier niet. Ik weet alleen dat het een aantal jaar geleden is geplant door vorige kotbewoners, die gewoon een stok voor de gein in de grond hebben gestoken..

Het groeide niet zozeer de hoogte in, wel de breedte in. Zeg maar ontzettend veel takken met stengels met bladeren er aan.

Wil natuurlijk wel eens weten wat voor een 'ding' het eigenlijk is. Misschien is het een voor konijnen eetbare boom/struik! Of juist niet.. Toen Woody vorige zomer in de tuin losliep heeft hij er eigenlijk nooit naar omgekeken, gelukkig :)

attachment.php?attachmentid=23956

attachment.php?attachmentid=23957

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een vijg, het ligt ook aan de zon en de voeding in de grond. IK heb er 1 in mijn tuin staan waar 1x 1 vijg aan gezeten heeft, ik liep net door een straat hierachter waar er 1 aan de straatkant straat en die zit vol met vijgen... Opzich zouden vijgen niet tegen zware winters kunnen en moet je ze inpakken, maar ze doen het eigenlijk elke keer weer goed... zelfs na deze winter:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .