Ga naar inhoud

Help.


Moeshmoesh

Aanbevolen berichten

hoi. iedereen . ik heb een probleempje. mijn kleine konijntje is sinds gister ziek, ze heeft een vloeibare uitscheiding .. en het hele buikje zit onder :surprised: ik weet dat ik het goed schoon moet maken maar elke keer als ze iets doet is het weer vies.

ik weet dus niet zeker of het diaree is of niet. maar wat moet ik doen is dit ernstig en kan ik dit oplossen ? verder eet ze wel goed en beweegt. volgens mij heeft ze geen pijn..

iemand dit al eerder meegemaakt ? graag tips en advies. bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn met diaree moet direct naar de dierenarts !!!!!!!!!! Ik zou dus nu direct nog bellen om een afspraak te maken ! Een konijn laat niet makkelijk zien of hij pijn lijdt want het zijn prooidieren !!!!

Verder kan ik je niet helpen en zullen alle medeleden je aanraden om naar de dierenarts te gaan..

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn met diaree moet direct naar de dierenarts !!!!!!!!!! Ik zou dus nu direct nog bellen om een afspraak te maken ! Een konijn laat niet makkelijk zien of hij pijn lijdt want het zijn prooidieren !!!!

Verder kan ik je niet helpen en zullen alle medeleden je aanraden om naar de dierenarts te gaan..

Succes !

ja de dierenarts heb ik al gebeld. die zei dat ik het nog even moest aankijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

is je dierenarts wel konijnkundig.

het klinkt van niet want meestal laat een konijn in een laat stadium pas zien dat hij ziek is en idd als een konijn telkens vies is van onderen snap ik niet dat je dierenarts dat zegt.

als ik jou was dan zou ik nu opzoek gaan naar een konijnkundige dierenarts voor dat het echt te laat is voor je konijntje.

succes.

groetjes tamara.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .