Prinses Linde Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ik merkte deze avond plots dat Lien een gekke plek op haar rug heeft. Het is een plekje waar haar haar veel korter is dan de rest van de vacht. Ik denk niet dat het pijn doet, want ze bleef rustig zitten toen ik er naar keek. Ik zie rond de plek geen schilfers en ik denk dat dit de enige plek is die ze heeft.Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Moet ik hiermee naar de DA en zoja, is het dringend en moet ik de DA van wacht bellen of kan het ook wachten tot maandag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prinses Linde Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Oh, en misschien moet ik toevoegen dat Lien hier nog niet zolang woont (sinds 20 maart). Tijdens de koppeling vloog het haar hier echt in het rond. Kan het zijn dat dit gewoon haar is dat teruggroeit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny06 Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Dat is haar wat gewoon aan het terug groeien is. Dat zie je ook als ze aan het ruien zijn. Ik zou me daar geen zorgen om maken.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prinses Linde Geplaatst: 28 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Ok. Bedankt voor je snelle reactie . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny06 Geplaatst: 28 mei 2010 Delen Geplaatst: 28 mei 2010 Geen dank!..Als hij ruzie heeft gehad en er word een flinke pluk haar uit zijn rug getrokken, dan groeit dat niet zo snel terug. Dat kan wel een paar week duren, als het geen maanden zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snuitje_pluisje Geplaatst: 29 mei 2010 Delen Geplaatst: 29 mei 2010 Misschien is het verstandig om haar met een zachte borstel iedere dag te borstelen i.v.m het ruien.Heb je haar gekoppeld met een rammelaar of een voedster?Als het veel erger wordt, zou ik even naar de DA gaan. Groetjes kim Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prinses Linde Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2010 Ik denk niet dat ze aan het ruien is. Ze verliest amper haar. Ik borstel haar wel 2x per week omdat haar vriendje langharig is en ze altijd zo jaloers zit te kijken als hij na afloop van het kammen een schijfje wortel krijgt. Lien is een gecastreerde voedster en ze is gekoppeld aan een ex-ram. Nu zijn ze heel lief tegen elkaar hoor! Enkel in het begin werd er haar uitgetrokken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny06 Geplaatst: 29 mei 2010 Delen Geplaatst: 29 mei 2010 Ik zou gewoon zo doorgaan! Het groeit vanzelf terug.. Mocht ze gaan ruien dan neem je dat haar wel mee met het 2x per week borstelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten