Ga naar inhoud

gewicht jong konijntje?


konijn1981

Aanbevolen berichten

is er hier iemand die ervaring heeft met een opgroeiend konijntje? mijn flappie was namelijk al volwassen toen ik haar kreeg.

wat ik mij afvraag is of het normaal is bij een opgroeiend konijn dat die niet steeds even hard in gewicht aankomt.

bij diesel gaat het de ene paar dagen hard en dan weer niet en nu lijkt het bijna stil te staan. is dat normaal? verder doet het konijn wel nog gewoon. niks raars te merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een kleintje van 12 weken en ik weeg haar 2x per week.

De ene week komt ze 10 gram aan, de andere weer 60. Het is heel erg wisselvallig!

Ook al geef ik haar elke dag dezelfde hoeveelheid.

Eenmaal ze volgroeid zijn zou dit wat stabieler moeten worden. Maar als ik mijn voedster van 2 jaar weeg, is het ook elke week verschillend hoor. Maar het is nooit meer dan 60 gram verschil met de vorige keer ;).

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een kleintje van 12 weken en ik weeg haar 2x per week.

De ene week komt ze 10 gram aan, de andere weer 60. Het is heel erg wisselvallig!

Ook al geef ik haar elke dag dezelfde hoeveelheid.

Eenmaal ze volgroeid zijn zou dit wat stabieler moeten worden. Maar als ik mijn voedster van 2 jaar weeg, is het ook elke week verschillend hoor. Maar het is nooit meer dan 60 gram verschil met de vorige keer ;).

Succes!

60gr valt wel mee, maar het moet niet ineens een halve kilo zijn (500gr) wat ze afvallen of aankomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .