TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 ik kreeg toch een heerlijk aanbod van de DA want woensdag is het konijnen inentingsdag.12.50 voor de 2 inentingen en een volledig onderzoek en de nagels en eventueel tanden bijknippen.ik zie dat wel zitten maar takkie is niet veel meer en nooit ingeent kerst is jonger en ook nooit ingeent zal ik dit doen of?aan de ene kant ze zijn dan beschermt maar de andere kant ze doen het zonder ook super en de nagels kan ik zelf eventueel wel knippen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Ik ben van mening dat je gewoon moet inenten. Helemaal voor dat bedrag trouwens. Dat ze het goed doen nu wil namelijk niet zeggen dat dat zo blijft. Als je konijnen gewoon gezond zijn zal ik dus ineneten.Tanden laten knippen zal ik dan weer niet doen. Knippen is niet goed voor de tanden, ze kunnen daar van splijten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2010 oke het bedrag inderdaad sprak me erg aan. het is ook eventueel de tanden ze krijgen genoeg hooi en gras dus die slijten natuurlijk(er) af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 ik moet zeggen dat ik het wel heel goedkoop vind trouwens. Maar goed, dat is alleen maar goed natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2010 want tak is al 7 ofzo en nooit geent ben ergens ook bang voor een reactie want ze heeft gewoon kanker en is niet helemaal 100% Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 oh, in dat geval zou ik dus niet gaan enten hoor. Dan zou ik alleen Kerst laten enten. Je konijn moet wel gezond zijn voor een enting Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny06 Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Heb ook wel eens zo'n soort goedkope aanbieding gehad maar dan werd het gewoon ergens op een kinderboerderij door een dierenarts gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonka Geplaatst: 17 mei 2010 Delen Geplaatst: 17 mei 2010 nijntje alleen laten enten als het gezond is. Zeker als je nijnen buiten staan is het verstandig ze te laten enten. Nagel- en tandencontrole is altijd handig, zeker als dat bij de prijs in zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten