Ga naar inhoud

kk da omgeving heerlen


konijn1981

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik hoop dat iemand mij kan helpen aan een kk dierenarts in de omgeving van heerlen (zuid-limburg). het is niet dat ik dat nu nodig heb maar ik ben liever voorbereid voor het geval dat.

Voorheen ging ik met mijn flappie naar dierenzorg parkstad maar ik las al een slechte ervaring van een ander. En ik vond het minder dat ze me geen pijnstilling meegaven na de blaasoperatie van flappie, gezien dit zo belangrijk is voor konijnen.

Daarom mijn vraag:

weet er iemand een goede kk dierenarts in de omgeving van heerlen die goed te bereiken is?

groetjes sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

domme ik, zet al mooi het adres neer van de DA die hier op de lijst staat, maar daar heb je het zelf al over. Kom zelf niet uit de buurt, maar er zijn wel mensen uit die omgeving hier, dus je zult vast antwoord krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen maar méér dan goede ervaringen met deze dierenarts...

Sowieso krijgen de dieren na een ingreep altijd goede pijnstilling en als je zelf om pijnstilling vraagt is dit bij mij nog nooit een probleem geweest.

Ik,en wat ik weet ook andere mensen van hier hebben enkel goede ervaringen met deze dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar Dierenkliniek Roerdalen in Melick, maar das niet echt zuid-limburg volgens mij. Maar het is echt een super dierenarts! En konijnkundig natuurlijk. Ik moet er zelf ook driekwartier voor rijden, het is de dichtsbijzijnde konijnkundige dierenarts voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn excuses allemaal voor de late reactie. bedankt voor julie reactie's.

inmiddels heb ik de as van flappie terug van het crematorium, geeft me wel een rustiger gevoel dan dat ze dan samen met vreemde dieren zou worden gecremeerd en uitgestrooid.

ik heb ze bij dierenzorg parkstad wel duidelijk gemaakt dat ik toch eigenlijk wel pijnstilling had verwacht na de blaasoperatie van flappie, het antwoord was dat ze dat eigenlijk niet echt standaard deden. kreeg een beetje het idee dat ze het vergeten waren. heb dat geloof ik wel 2 jaar geleden van hun meegekregen toen ze met spoed in het weekend aan haar blaas is geopereerd.

denk dat ik dan toch daar maar blijf, heb eigenlijk buiten dat niet echt een vervelende ervaring met ze. voor mij zijn ze ook makkelijk te bereiken en gelukkig kan ik hier (3min van huis) tot 19:00 uur terecht dus kan ik ook na mijn werk nog gaan, op zaterdagmorgen op ong 15 min afstand en zaterdagmiddag weer hier bij mijn huis dus eigenlijk is dat goede service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .