Ga naar inhoud

Weer kaal bij kin :(


rabbitm

Aanbevolen berichten

Heey!

Mijn konijn heeft weer een kaal plekje. Het is mooi lichtroze. Er zitten ook alweer nieuwe haartjes op:yes:. Maar steeds als het dichtgegroeid is begint ze weer haren eruit te trekken. Zoals je op deze foto ziet:

Zoals je ziet gaat het om de bruin-witte:love:rabbitm-4823-albums-alles-nieuw-d-picture27964-onderdoor.jpg

aangepast door rabbitm
edit: ik doe er nog een foto bij
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee..... die laat ze gewoon liggen en dan loopt ze weg. Trouwens nu je dat zegt die zwarte (op de foto) die ging allemaal strotjes verzamelen (vorige week) en die had ze in het nachthok neergelegd toen ik volgende ochtend ging kijken lagen er ook allemaal zwarte haren. Inmiddels is het konijnenhok schoongemaakt. en nu doet ze gewoon niks meer. ze zit een beetje te suffen en rondjes rennen enzo. :P Maar nee de bruin-witte gebruikt de haartjes niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... wat vreemd dat ze die haartjes eruit trekt en er niets mee doet. Ik kan je geen advies geven want ik begrijp ook niet waarom ze dat doet. Die zwart-witte is een vrouwtje he? Waarschijnlijk denkt ze dat ze zwanger is(schijnzwanger heet dat) en heeft ze een nestje gebouwd.

aangepast door JenniferJennifer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijn (vrouwtje) doet elke lente als het warm weer is ál de haren van haar onderbuik uittrekken en strooit ze door haar hok of legt ze op een hoopje. Dus volgens mij niets om je druk over te maken :)! 't zijn vast de lente-kriebels;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .