Ga naar inhoud

Dribbel weer eens....


Sascha

Aanbevolen berichten

Pfffrt.. Weer Dribbeltje! Wordt wel een beetje gek van die constante dierenarts bezoeken. Begin dit jaar had hij al complicaties van zijn castratie, en nu weer een verstopping/gas. Ik geef de nijnen 2x per dag eten. Dribbel heeft wel meer dat hij niet meteen aanvalt, maar als ik hem bijv. 's ochtends zijn eten geef en hij heeft geen trek, is het wel in de avond op. Heb meneer dus gisteravond hooi, groentjes en biks gegeven en het ligt er helaas nog allemaal. Dus het belletje begon dit keer wel te rinkelen want normaal zou het dan al op zijn. Heb om kwart voor 3 een afspraak bij de dierenarts vanmiddag. Hoop dat mijn ventje weer opknapt! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook! Je merkt gewoon dat hij zichzelf niet is. Ik weet niet of het wel gaat lukken als ik hem medicijnen moet geven en dwangvoer.. Ik vraag wel of ze dat daar willen doen want Dribbel is niet vast te houden (aldus een KK dierenarts..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan zitten we in hetzelfde schuitje, Snufje was gister ook zichzelf niet meer en z'n bakje SS niet op, nogal ongebruikelijk.

Dus naar DA, dwangvoer en medicatie meegekregen wegens verstopping. Hij is tevens not amused als ik het toedien, hij doet alles om weg te komen, dus actief is ie nog wel. Ik houd hem met een handdoek in bedwang tussen mijn knieën, echt zo zielig :-( ...maar ja het moet...

Sterkte voor Dribbel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde!

Dribbel heeft een injectie pijnstiller gehad, ciseral en parrafine ofzoiets.. Wat doet meneer nadat hij in zijn kooi zit? Juistem, biks eten lolz.. Dierenarts zei wel dat ik beter even de biks weg kan laten en hem groenvoer en hooi kan geven. Hij heeft al een beetje timothy hooi op en een paar gedroogde fruitstukjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .