Ga naar inhoud

Zeer pootje


Boucje

Aanbevolen berichten

Frodo zit sinds een kleine week in het buitenhok. Hij had steeds wat moeite met het nemen van het trapje van het nachthok naar de ren.

En nu zit hij steeds met zijn voorpootje omhoog.

Ik denk dat hij van het trapje gesprongen of gevallen is en zo zijn pootje bezeerd heeft. Frodo oppakken is onmogelijk en dus kan ik het niet onderzoeken. Zou het gewoon verstuikt zijn?

Hij houd zijn pootje omhoog en als hij loopt dan steunt hij er niet op.

Woensdag wordt hij ingeent en als het dan niet over is laat ik er gelijk naar kijken.

Ik hoop maar dat het gewoon verstuikt is en niet erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanmiddag naar de DA willen gaan, maar paar vrienden zeiden me even af te wachten. Als je zelf of je hond iets verstuikt heeft ga je ook niet gelijk naar arts, vond daar wel wat inzitten.

Hij eet nog goed en hij zit niet te knarsetanden gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar weken terug per ongeluk hier op Nijn's pootje gestaan, toen zat hij ook heel erg er mee te trekken, trok het ook steeds omhoog. Ik ben toen wel even langs de DA gegaan, om te checken of het niet gebroken was... Het bleek uiteindelijk een kneuzing te zijn en toen hebben we voor een paar dagen pijnstilling mee gekregen. Toen hij dat kreeg gebruikte hij het pootje vrij snel weer en toen de pijnstilling op was, was het ook over.

Ik zou het in ieder geval wel even aankaarten met het enten, en stel dat blijkt dat hij er meer last van krijgt, dan zou ik al eerder even naar de DA gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .