Ga naar inhoud

Kleind wondje op rug


sippi__x

Aanbevolen berichten

Maandag heb ik mijn 6 konijnen gekoppeld en vandaag zag alles er prima uit in de groep.

Nu ging ik net nog eens kijken en toen zag is dat Camil een klein wondje op haar rug heeft.

Het is een plekje waar haar weg is en daarin zit een mini-putje dat een klein beetje gebloed heeft denk ik.

Ze lijkt er geen last van te hebben of pijn, maar ik zou het toch graag een beetje verzorgen.

Moet ik hiermee naar de DA? Of kan ik het gewoon een beetje ontsmetten (en waarmee dan)?

Kan dat gebeuren dat er een wondje veroorzaakt wordt met een koppeling of wil dat zeggen dat het fout loopt?

Ik zag geen veranderingen in de groep, iedereen huppelde gewoon rond en gingen naast mekaar liggen. Camil ook.

Ik zal anders proberen even een foto te maken.

Het ziet er niet zo erg uit hoor, maar toch..

Alvast bedankt !

Edit: De titel moet natuurlijk zijn: Klein wondje op rug

aangepast door sippi__x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat de foto's er véél erger uitzien dan ik het echt.

Zeker foto 2.

sippi__x-3349-albums-de-konijntjes-picture27757-wondje-camil.jpg

Hier zie je het hele wondje, lijkt erg maar eigenlijk is dat eerste stukje is een klein putje waar al een korstje op is gekomen en het tweede stukje (dat lichter rode) is geen wond, maar een beetje bloed.

sippi__x-3349-albums-de-konijntjes-picture27758-wondje-camil-ziet-veel-erger-op-foto-echt.jpg

Wat denken jullie? :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit wel op de plek waar haren getrokken worden als konijnen aan het rijden zijn. Het wondje ziet er okay uit, hou het in de gaten of het goed geneest! :) Als er al een korstje op zit zou ik het niet gaan ontsmetten, dat heeft dan toch geen nut meer.

Bij een koppeling kan er nou eenmaal iets een beetje uit de hand lopen, maar het hoeft geen voorbode te zijn voor gigantische vechtpartijen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .