Ga naar inhoud

Castratie van Mo


Ilonaaatj

Aanbevolen berichten

Mo ( mijn rammetje) is vandaag gecastreerd..

Toen we hem op gingen halen bij de dierenarts hupte hij al wel wat in zijn hokje, eenmaal thuis ging hij wel weer iets rustiger liggen maar dat is denk ik wel logisch door de narcose nog..

Hij heeft al een klein stukje appel gegeten en al wat gedronken.. Maar hij is nu bijna 3 uur thuis en hij heeft nog niet gekeuteld..is dit erg?

En dan had ik nog ff vraagje: bij de dierenarts zeiden ze dat we nog 6/7 week moesten wachten voordat we hem konden koppelen, maar ik heb op internet gelezen dat het 2 tot 4 week al kan. Wat is jullie ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb handdoeken in het hok gelegd...

oke dan wacht ik morgenochtend ff af, hopen dat hij dan wel gekeuteld heeft!

Mag ik trouwens wel een handje hooi in zijn hok leggen om te eten? Want dat vind hij wel lekker...heb het hooi nu in een ruifje maar dat komt hij niet bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee bedankt voor de reacties!!

Ik denk dan even 2 a 3 week wacht :yes:

Met Mo gaat het inmiddels al stukken beter, hij heeft gisteravond alweer gekeuteld. Hij vind alleen zn biks nog niet echt super, groente en hooi eet hij alweer. En de handdoeken vind hij helemaal niks, ik kwam vanmiddag thuis en toen had hij alle handdoeken bij elkaar gegraven op een hoopje:p

Hoelang moet je de handdoeken eigenlijk laten liggen? Zou ik zondag alweer zaagsel erin mogen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .