Ga naar inhoud

Voer??


MrKonijn

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik heb een kleine vraag.

Gisteren heb ik informatie gekregen over het voor wat ik voor mn konijntje het beste kon kopen: SS en Hope Farms Super Trio.

Maar bij ons in de winkel hebben ze dat voer niet!

Bij ons in de winkel hebben ze alleen Vitakraft en een merkloos soort voer.

Wat kan ik nou het beste doen?

Waar zou ik SS of Hope Farms Super Trio kunnen kopen?

gr,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou kunnen bestellen via internet. Bij the hay experts zijn momenteel de zakken sience selective in de aanbieding, als je meerdere zakken van 3 kilo besteld ben je goedkoper uit met verzendkosten naar Nederland dan in de dierenwinkel.

Ook kun je bestellen bij zooplus, daar is de sience iets duurder. Ook zou je bij de dierenwinkel kunnen vragen of ze dit in hun assortiment willen opnemen omdat het bewezen is dat deze voeders beter zijn voor de gezondheid van de konijnen.

Er zijn ook DA's die sience verkopen, daar zou je ook nog kunnen informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar woon je in zuid limburg?

Want je kan bij je dierenwinkel ook vragen of ze je de hope farms super trio willen bestellen.

Ik bestel hem namelijk in Born bij de lokale dierenwinkel.. en hij heeft deze niet in de winkel staan maar bestel hem 2 a 3x per jaar voor mij. Ik betaal daar voor 15 kilo 13,95..

Hallo Iedereen,

Ik heb een kleine vraag.

Gisteren heb ik informatie gekregen over het voor wat ik voor mn konijntje het beste kon kopen: SS en Hope Farms Super Trio.

Maar bij ons in de winkel hebben ze dat voer niet!

Bij ons in de winkel hebben ze alleen Vitakraft en een merkloos soort voer.

Wat kan ik nou het beste doen?

Waar zou ik SS of Hope Farms Super Trio kunnen kopen?

gr,

Lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je via internet wat webwinkels opgezocht waar je de hope farms kopen kan en die het goedkoopste zijn;

Chewies; http://winkel.chewies-online.nl/prod...it%20supertrio

3 kilo zak voor E 6,19 (je moet 3 zakken afnemen) -> (verzendkosten E 2,95) = E 21,52 in totaal

Dierenwinkel XL; http://www.dierenwinkelxl.nl/product...bit-super-trio

15 kilo zak voor E 13,95 (2,90 verzendkosten) = E 16,95 in totaal

Dus dierenwinkel XL is het voordeligste!!!:):):)

aangepast door anke1985
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .