Ga naar inhoud

Boomer z'n castratie


Phalange

Aanbevolen berichten

Ow, wat vind ik het spannend! Vanochtend om negen uur moest ik Boomer achterlaten bij de dierenarts. Hij was al helemaal gestresst van de rit erheen en ik wist wat m nog meer te wachten stond pff.

Ik moet om twaalf uur bellen, dan hoor ik of alles goed is verlopen en wanneer ik m weer mag ophalen. Zit hier echt de secondes weg te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het hok staat al helemaal klaar. De handdoeken ligt erin, z'n knuffel. Heb al een aantal bakjes klaar gezet voor bixjes, hooi, ander hooi, water en misschien hooithee. Hij wordt volgens mij lekker verwend.

Ben toch nog bang dat ik iets verkeerd doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen. en inderdaad herkenbaar. ik heb toen ook 1 minuut langer gewacht en stond ook precies op tijd op de stoep. Ik vind het maar niks als mijn beestjes niet thuis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste rammen zijn eigenlijk heel gauw de oude hoor. Alex heeft de DA zelfs gebeten toen die even bij hem kwam kijken hoe het ging. Hij vond het niet leuk in zo'n klein hokje. Ik heb verder eigenlijk thuis ook helemaal niks meer aan hem gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, die komt lekker voor zich op. Snap ik ook wel. Een hele operatie met pijn en daarna nog in een klein hokje.

Morgen mag ik met Bumper naar de dierenarts voor de inentingen, ik mag als ik dat wil en nodig vind ook met Boomer langs om te kijken of alles nog goed gaat. Dus dat is ook wel een geruststelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog 25 minuten wachten tot ik kan bellen.

Heb m'n konijntjes nu 4 maanden (ook m'n eerste konijnen) en zit helemaal te stressen. Toen ik het er vanmorgen bij het brengen bij de dierenarts zo moeilijk mee had, besefte ik pas echt hoe gek ik eigenlijk op die kleine monsters ben :D

Maar fijn dat het zo goed gegaan is! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .