Ga naar inhoud

Saar snottert


hyperpancake

Aanbevolen berichten

Net zag ik Saartje wat niesen en kwam er ook wat snot mee. Ze eet verder goed is alert ligt nu haar dagelijkse soesuurtje braaf uit te soesen. Ze heeft daarna ook niet meer geniest. Kan dit gewoon een keer toeval zijn, omoet ik nu direct de dierenarts bellen? Dat lijkt mij wat overdreven maar ik weet het niet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee zelf. Maar ik ben echt een sukkel wat mijn dieren betreft, ik had namelijk de DA gebeld om te vragen of ik daarmee langs moet komen. Ben echt een beetje overbezorgd soms. Maar ik denk niet dat dit meteen reden tot paniek is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja iedereen is wel eens verkouden denk ik dan. Zag wel topics over pasteurella, maar dat lijkt me wat enthousiast voor 1 niesbui. Ze eet verder prima en maakt ook gewoon haar vrolijke hupjes, ziet er absoluut niet zielig of ziek uit. Als ik het haar nou nogmaals zie doen ga ik wel even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd het voor nu inderdaad even in de gaten, en mocht het nog eens voorkomen dan zou ik even langs de DA gaan.

Tsja iedereen is wel eens verkouden denk ik dan. Zag wel topics over pasteurella, maar dat lijkt me wat enthousiast voor 1 niesbui. Ze eet verder prima en maakt ook gewoon haar vrolijke hupjes, ziet er absoluut niet zielig of ziek uit. Als ik het haar nou nogmaals zie doen ga ik wel even bellen.

Overigens hoeft dit niets te betekenen, een konijn met snot kan prima eten en vrolijk zijn, dat hoeft dus niet te betekenen dat ze niet ziek zijn. Nijn heeft zich destijds nooit ziek (of anders) gedragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .