Ga naar inhoud

Konijn maakt raar geluid.


kimmeke299

Aanbevolen berichten

Ik heb de voedstertjes van mijn buurmeisje uit elkaar gehaald omdat deze vochten.

Het konijntje dat ik in een ander hokje stak werd heel bang en zat contstand erg bekrompen.

Ze maakte ook hele rare geluidjes. Maar ik kan niet zo goed uitleggen welk geluid het was.

Graag snel hulp !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens om het te omschrijven dan? Het kan zijn dat ze gewoon super bang is. Misschien heeft ze pijn, heb je al gecontroleerd op wondjes?

Ze heeft geen wondjes,

het kan zijn dat ze gewoon superbang was want ze deed het alleen toen ik haar oppakte.

Ze moet misschien gewoon nog wat wennen aan de omgeving.

Maar moet ik dat hok naast het hok van de andere zetten zodat ze toch nog een beetje met elkaar kunnen 'praten' of toch niet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ze apart zitten is het wel inderdaad wel zinvol om te zorgen dat ze elkaar kunnen zien en ruiken, anders vervreemden ze helemaal van elkaar.

Ging het konijntje lekker zitten op je arm toen je haar optilde en geluidjes ging maken? Als ze gewoon rustig was kan het ook zijn dat ze het gewoon prettig vond: konijnen gaan soms een beetje knarsen met hun kiezen als ze tevreden zijn en misschien vond ze het na het vechten wel gewoon lekker om even "getroost" te worden in de warmte van je armen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm daarover verschillen de meningen, de een zegt van wel en de ander zegt van niet. Op BB is er een manier van koppelen die als leidraad wordt aangehouden.. en die is elkaar niet horen of zien, en koppelen op een neutrale ruimte. Aangezien ze ruzie hebben gehad, is het niet onverstandig om ze helemaal uit elkaar te halen, denk ik.

Je hoort vaker dat 2 voedsters of 2 rammen verkeerd gaan. Heeft ze al nagedacht over een oplossing? Als ze de ruimte heeft, zou ze er ook een gecastreerde ram bij kunnen zetten, deze houd de dames vaak weer rustig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .