Ga naar inhoud

Wolfje naar de dokter


Lia

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag met Wolfje naar de da geweest omdat hij steeds blijft hoesten en ook gelijk voor zijn kiesjes.

Hij kreeg een licht roestje en hadden ze zijn kiesjes geraspt.

Maar toen kreeg ik een melding dat ze een bult hadden gevonden ergens in zijn buikje(net iets onder de laatste rib). Het is goed te voelen maar je moet het wel eerst vinden.

Het kwam voor hun niet ernstig over maar ik moest het in de gaten houden.Mocht het groter worden en hij minder gaat eten etc dan moest ik aan de bel trekken. Over 2 weken moet ik terug komen voor de nacontrole.

Ik was helemaal over de toeren en ben/was erg bang dat het een kwaad aardige tumor zal zijn.

Maar hij is niet afgevallen juist aan gekomen,eet,drinkt,poept en plast goed !!! Vanmorgen was ik bijna mijn brood kwijt dus hij is wel fanatiek.

Nu dat hij terug is van de da vind ik hem erg stil. Ik hielt hem ff warm bij mij want hij trilde. Toen hij zijn kooi in ging en bailey er ff uit(want zij is hitzig)en wolfje heeft nu ff rust nodig. Maar ging aan de andijvie en hooi eten. Nu is hij erg stil en slaapt veel. Zal vast wel door de narcose komen.

Ik houd jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bailey wou zo graag naar boven en dat vond ik wel een goed idee!

Wolfje kon onder tussen even een dutje doen.Hij zat in de wc en lief zijn oogjes dicht doen.Hij had veel rust nodig.

Later op de avond kwamen ze steeds bedelen in de keuken.

Vandaag is het ook goed gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .