Ga naar inhoud

Inenten, een paar vraagjes


Johanna9

Aanbevolen berichten

Eindelijk! Ik mag mijn konijntjes misschien dit voorjaar laten inenten!:bounce: maar ik had nog wel een paar vragen:

1. Flapje is nog nooit bij de DA geweest, dus ik weet niet hoe dat zit met dat vaccinatieboekje, want Cusco heeft er wel eentje, krijg ik die dan van de DA of moet ik ´m zelf aanvragen?

2. Flapje is niet echt bepaald tam... ik krijg haar denk ik wel in de reisbox, maar gaat dat veel problemen opleveren?

3. Ik ben toch wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat, zo´n reisje DA :$

Alvast bedankt!

Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Als je konijn geen entingsboekje heeft, maken ze die eentje bij de DA, die krijg je dan mee

2. Hier was Minky vorig jaar, omdat we haar pas hadden, ook nog best schuw, en moeilijk te vangen, maar eenmaal bij de DA was ze behoorlijk bang, en ging het verder allemaal prima

3. Hier gaan ze mee in de auto, richting DA. Het is voor ons een half uurtje rijden. Daar is het wachten tot je aan de beurt bent. Eenmaal aan de beurt worden de konijnen om de beurt helemaal gecheckt en geënt. Na afloop thuis zijn ze hier altijd wel even een beetje bangig, maar na een uurtje ofzo trekt dat dan wel weer bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .