Ga naar inhoud

Waarschuwing voer Hope Farms


Gast Inkalu

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik wil jullie waarschuwen voor het volgende:

ik geef aan mijn cavia'saltijd Hope Farms Cavia Select in zakken van 15 kg.

Nu is het plots zo dat Hope Farms heeft besloten om alle Select voer in de grote verpakkingen in een en dezelfde zak te doen. Omschrijving op de zak is Select en verder staat erop voor konijnen en knaagdieren.

Onderop op de zak zit dan een gekleurde sticker. Paars zou cavia select moeten zijn de info is heel klein gedrukt en bijna niet te lezen. Nergens staat dat er extra vitamine C speciaal voor cavia's in zit.

Op 1 zak staat op de sticker helemaal niks ook geen houdbaarheidsdatum.

Met meneer Eckeveld van Arie Blok BV gesproken en die legde me uit dat ze dus sinds kort deze manier van verpakken hebben. Voor de consument heel onbetrouwbaar want voor je er erg in hebt neem je een zak konijnenvoer mee en kunnen je cavia's te weinig vitamine C naar binnen krijgen. Nu krijgen die van mij wel groenvoer maar ik vind het een fijner gevoel te weten dat de voeding optimaal is.

Nu heb ik dus ander voer gehaald en ben dat dus aan het mengen tot mijn stomme verbazing schep ik uit het voer van Hope Farms een 30 cm lang plastic staafje en een blokje hout.

Beste cavia/konijnen liefhebber let goed op (als je Hope Farms geeft) wat je koopt. Ik ben er tenminste behoorlijk onzeker van geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit geld alleen voor Select voor he? Dus niet voor Supertrio.

Of heb ik dat fout :$

Ja het geld tot nu toe alleen voor select. En alleen voor de grootverpakkingen van 15kg.

Ik weet natuurlijk niet of ze andere grootverpakkingen in de toekomst ook zo gaan aanpakken. Ik weet wel dat ook de dierenzaak waar ik het koop in grote verwarring was. Ze hebben dit zonder enige aankondiging gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het geld tot nu toe alleen voor select. En alleen voor de grootverpakkingen van 15kg.

Ik weet natuurlijk niet of ze andere grootverpakkingen in de toekomst ook zo gaan aanpakken. Ik weet wel dat ook de dierenzaak waar ik het koop in grote verwarring was. Ze hebben dit zonder enige aankondiging gedaan.

Ik hoop dat het niet met de Supertrio gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin ad ze het er over dat er een paarse sticker op het pak voor de cavia´s zat..

Oh, bedoel je dat. Ja, nadat ze besloten hebben om cavia select, rabbit select en hamster. rat en muis select in de grootverpakkingen van 15kg 1 naam te geven namelijk SELECT zit het onderscheidt onderaan de zak in de vorm van een sticker met een kleur. Voor cavia select is dat dus een paarse sticker. Wat de kleur sticker voor konijn of andere kanaagdieren is dat weet ik niet.

Maar voor mij blijft het verwarrend en het geeft me een gevoel van onzekerheid want wie zegt mij dat de juiste sticker op de juister zak zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .