Ga naar inhoud

24/02 Castratie Capri


sippi__x

Aanbevolen berichten

Heb net gebelt naar de DA. Woensdag wordt Capri gecastreert :yes:

Bij mijn andere konijntjes is dat allemaal goed gegaan dus ik hoop deze keer weer !

Om 9.00 u brengt mijn mama hem naar ginder en ik ken hem 's middags weer gaan ophalen.

Capri zit buiten, in het tuinhuis. Daar is het ook koud maar het vriest er niet.

Waar moet ik capri zetten na zijn castratie ? Terug in het tuinhuis of mag 'ie binnen ?

Groetjes,

Natalie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe zou je hem voor enkele dagen binnen kunnen zetten, als het daar niet de 'normale' temperatuur is. Je zou dan de verwarming een paar dagen uit moeten laten.

Wij hebben Nijn destijds (in december 2008) ook in de garage gehouden, daar was het ook maar iets warmer dan buiten. Dat ging opzich prima. Zorg dan wel dat je hem goed in de gaten kunt houden, voor als er iets is, maar ook dat je goed ziet dat hij eet/drinkt/keuteld/plast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de verwarming er echt uit is, en het er een stuk koeler is dan bijv. in de woonkamer, dan is het voor een paar dagen niet zo'n probleem. Het verschil met buiten (of waar hij normaal zit) mag niet al te groot zijn i.v.m. het verliezen van zijn vacht. Wat dat betreft scheelt het ook dat er voor de komende week niet of nauwelijks meer vorst voorspeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De castratie is helemaal goed gegaan :yes:

Als je hem ziet zou je zelfs niet merken dat hij gecastreert geweest is :P

Hij at meteen terug en keutelde ook weer.

Morgenvroeg en vrijdagochtend moet ik hem nog 1ml metacam geven voor als 'ie nog pijn zou hebben.

Ik ben blij voor men manneke dat 'ie binnenkort een vriendinnetje krijgt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .