Ga naar inhoud

Knarsetanden


kleftong

Aanbevolen berichten

Net wou ik nog even mijn konijntjes een fijne nacht wensen en toen zat Bami heel stil in zijn hoekje (dat doet hij al sinds we hem hebben). Maar hij had een heel snelle ademhaling. of het is de hartslag ik weet het niet. Het was aan de zijkant van zijn lichaampje te zien.

En hij maakte een soort van geluidje alsof je een knikker in een plastic flesje doet en dat zacht maar snel mee gaat schudden. Is dit knarsetanden?

Ik ga vanacht niet slapen. Ookal hoor ik al lang in mijn bedje te liggen maar ik ben bezorgt :bounce::bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh... 6 dagen.

Hij eet en drinkt en keutelt goed.

Van moet ik doen om 20 voor 12?

Ik moet nu van mijn moeder afsluiten en slapen. Ze vind dat me "aanstel".

Ik wil hem niet kwijt :(

Maar is het knarsetanden? Ik weet niet hoe het klinkt?

EDIT:

Hij beweegt wel weer. Naar de bitsbak :D Hij ziet er beter uit maar ik ga morgen toch even na de DA toe.

aangepast door kleftong
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh.. ik schaam me wel een beetje om het te zeggen:$

Ik ging vanochtend dus weer kijken en toen maakte hij dat geluidje weer. Nou ja, dat dacht ik. Want toen ik naar Nasi ging kijken zag ik dat ze zat te rammelen met het kapotte drinkflesje. Dat balletje waar ze met hun tong aanduwen zat in de fles zelf. Dat was het geluidje dus.

Gelukkig heb ik er altijd 2 flessen hangen.

Ik ben wel heel opgelucht:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een hoekje zitten doet hij wel vaker. Lekker languit liggern :mdr: hij is gewoon rustig in de kooi, toen ik het poortje van het hok opende voor naar de ren te lopen ging hij er weer meteen uitrennen. Trouwens, het was half 12, mischien ruste hij gewoon?

Hij ademt nu weer normaal, mischien was hij geschokken? Nasi had het ook in het begin. Als ik de deur open deed rende ze snel de kooi in.

EDIT:

Ik had hetr trouwens gechekt. Heb op internet gezocht wat de ademhaling hoorde te zijn en hij zat er net (3 ofzo) onder.

aangepast door kleftong
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .