Ga naar inhoud

Groot gezwel buik/tepel


daantje1981

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

toen ik vanmorgen mijn konijn oppakte (ik pak haar niet heel vaak op) voelde ik een dikke bult bij haar tepel/op haar buik. Hij is wel zo groot als een walnoot en bovenop is het een beetje kaal en er zit een rare rode plek/dichtgegroeid wondje op. Wat zou dit kunnen zijn. Het is een voedstertje van bijna 6 jaar oud.

De bobbel voelt hard aan en ze is verder niet heel erg lusteloos vind ik. Het aanraken van de bobbel doet haar ook geen pijn.

Groetjes Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook, ik heb hier nu ook 1 logeekonijntje zitten, die zit hier elke vakantie.

en het is een voedster, en heeft nog nooit samen gezeten. ik pakte het konijn ook opp. en er zit ook een dikke bult bij de tepel ( onder het vel zeg maar ) ik ben er al mee naar de DA geweest. en het is volgens hem ook een tumor.

maar er is 24 februari weer een gratis inloopgesprek met de konijnkundige DA, dus neem ik haar mee.. als dat mag van de eigenaar.

maar wat is het beste om het laten zitten ? of om het weg te halen ?

want als het blijft zitten heb je kans dat het door heel het konijn verspreid en dat het konijntje dood gaat. maar als je weg laat halen zitten er ook een gevolgen aan.. ik mag er helaas niet over beslissen omdat het niet mijn konijntje is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .