Ga naar inhoud

Ervaring duplocilline spuiten (lukt steeds niet)


*Floor*

Aanbevolen berichten

Ik geloof dat duplo 8 weken na opening niet meer gebruikt moet worden

Dat is wel even handig om na te vragen! En inderdaad, ik heb twee konijnen, de ene is begonnen met snotteren, maar is er met baytril van af gekomen. Tot nu toe heeft hij nog steeds geen klachten. Mijn andere konijn heeft nog andere problemen met haar gezondheid waardoor het snot waarschijnlijk ook hardnekkiger is. Ik ga vanavond weer prikken, hoop dat het voor de verandering eens goed gaat!

Ik pak dan idd ook een ruim stuk vel en prik dan in het kuiltje tussen mijn vingers. Alleen heeft mijn konijn een erg losse huid, ze is flink afgevallen in korte tijd, die beweegt een heel stuk mee als je prikt, daarom is het ook erg lastig om te voelen of je wel goed door de huid heen komt. Wat doortastender prikken kan misschien wel helpen, goeie tip. Misschien ben ik ook wel veel te voorzichtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

als je de spuitjes al met naald hebt gehad kan het zijn dat de naaldjes vacuum zuigen, hierdoor krijg je de depocicline niet in het konijn, dit ligt niet aan het feit dat je slecht geprikt hebt zelfs al prik je er aan de andere kant weer uit, de spuit moet leeg kunnen.

wat je kan doen is twee dingen: het spuitje iets terugtrekken zodat je de vacuum eraf haald of een nieuw naaldje erop zetten, wat je het beste kan doen is dus even wat nieuwe naaldjes ophalen bij de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .