wendy stobbe Geplaatst: 2 februari 2010 Delen Geplaatst: 2 februari 2010 hoimij mijn vriend ondekte net dat bobbo diaree heeften ik heb net zijn kontje gekontrolert maar die wasveder wel schoon maar hij voelt ook warmer aan dananders en ik hem ook wel wat rustig de laste tijdwat zou dat kunnen zij kan imand me helpen groedjes wendy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 2 februari 2010 Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Eet hij goed? Als hij wat rustiger is zal ik even de de dierenarts gaan bellen hoor! Geven jullie hem de laatste tijd ander eten? Is ie opeens van buiten naar binnen gegaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2010 nee hij zit altijd binnen en hij krijg altijd het zelfde voer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2010 ze krijgen dit voer beaphar care+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 2 februari 2010 Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Als je vindt dat hij warm aanvoelt en ziek lijkt, moet je naar de dierenarts gaan. Wij zijn geen dierenartsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 ik ben gisteren avond nog met bobbo naar de dieren arts geweest en hij had een klein beetje verhoging 39.4 en ze heeft aan zijn buikje gevoelten ze zij dat zijn buik erg leeg aan voelde en ze heeft naar zijn longen geluistertomdat ze vond dat hij te zwaar ademe haalde en ze heeft hem in zijn mondje gekeken om zijn gebit te contoleren en kijkken of er geen haarbal ergens zat en ik heb nu medisijnen me gekreeg een en zakje voer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saskia_ Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Bedoel je met een zakje voer dwangvoer? Goed in de gaten houden dus dat hij goed gaat eten! Wat dat betreft is het misschien wel fijn dat hij toch al binnen zit, dan kun je hem beter in de gaten houden dan wanneer hij door de tuin hupst Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 nee geen dwangvoer maar je kunt er wel dwangvoer van maken zij ze als het nodig is dat voer dat ik mee gekregen heb is selective het zijn van die lang werpige brokkenen ik mag het gewoon door het ander voer heen mengen omdat ze met ze twee in het hok zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Wil je alsjeblieft een andere DA zoeken.Eentje die wel konijnkundig is... Jouw konijn heeft namelijk helemaal geen verhoging.Gewoon een normale keurige temperatuur voor een konijn. Als een DA nog niet in staat is de juiste lichaamstemperatuur van een konijn te weten, hoe kan hij dan ooit juiste diagnoses stellen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 ik heb net een nieuwe dieren arts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wenerlover Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 die konijnen van jou waren toch zo aan het rijden of nietzal me niks verbazen dat het door stress komt en je hebt ze ook uit een dierenwinkel ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 ja bobbo komt uit een dierenwinkel maar floortje niet en ze rijden helemaal nu niet meer op elkaar en ik weet niet of jullie het weten maar ik zorg heel erg goed voor mij konijntjes want ze zijn echt alles voor mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 o ja en wat is dan wel verhoging bij een konijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 ik net de dierenarts nog even weer gebelt en ik heb nog even naar gevraagt ik heb een foutje gemaakt het was namelijk 39.8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jordi Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Mens mens... Zal het zelfde einde krijgen als gisterenavond met het topic van Gemma Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2010 sorry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sam1983 Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 sorry Sorry? Waarvoor joh? Maar het voer van Selective is iig hartstikke goed voor konijnen, dus die kan je best voor je beide nijnen gaan kopen straks. Hoop dat het snel weer beter gaat met je nijntje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Mens mens... Zal het zelfde einde krijgen als gisterenavond met het topic van GemmaKan het iets rustiger en vriendelijker? Zo'n stokende reactie heeft absoluut geen zin. Hoe gaat het ondertussen met je konijntje?Nog steeds diarree? En hoe oud is hij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kmimmie Geplaatst: 3 februari 2010 Delen Geplaatst: 3 februari 2010 beterschap met je nijn..ik hoop dat ie snel van de diaree af is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2010 ik nog even een vraagje hoe kan ik zie of hij die brokken ook op eet en dat niet floortje ze allemaal op eet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Even er bij blijven of apart voeren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 Het gebeurt vaker dat het andere konijn meer eet dan de ander of zelfs weg jaagd....ik zou toch wat groen voer geven en kijken wat zijn reactie daar op is of ie eet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kmimmie Geplaatst: 4 februari 2010 Delen Geplaatst: 4 februari 2010 en vooral erbij blijven terwijl ze aan t eten zijn dan kan je precies zien welke meer eet en welk konijn minder eet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2010 oke bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy stobbe Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2010 ik zou van morgen weer zijn medisijnen geven maar hij heeft er helemaal geen zin meer in die spuitjes hoe kan ik dat het beste nu doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten