Ga naar inhoud

Pluk likt echt heel veel?


plukkie

Aanbevolen berichten

:bunny2: Pluk likt me altijd als k naar hem toe ga, likt hij bijv. heel de tijd aan mijn hand... In mijn slaapkamer(dan istie los) Gaat hij ook heel de tijd aan mijn kleren likken! Miste hij me nou zo? Ik was maar 1 kwartier in de kamer naast hem, maar dat weet hij natuurlijk niet? Wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijnen die elkaar aardig vinden likken elkaar ook...

Meestal duwt de onderdanige dan zijn neus onder de kin of in de zij van van de dominante alvorens ze elkaar gaan likken (alvorens gelikt te worden)

Alls jij je hand stil houdt voor de neus van je konijn, heb je heel goed kans dat hij zijn neus onder je hand duwt. Alsof hij zeggen wil: aai me dan !

Eigenlijk zegt hij dan: Jij bent de baas van ons 2, ik ben je onderdaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, wat lief. Mijn konijn likt niet :((

je hebt haar nog maar pas he :) eventjes geduld!

van Toendra, mijn eerste konijn, kreeg ik pas een eerste verlegen likje na vier maanden of zoiets

Snoet daarentegen is een echt waslapje, na een paar weken ging die al helemaal uit z'n dak met likjes - al heb ik wel het gevoel dat hij niet meer zo likkerig is sinds z'n castratie, hij houdt nu meer van zelf geknuffeld worden dan van mij te knuffelen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dieren veel likken kan het ook nog weleens duiden op een mineralen te kort in de voeding. Als je gemengd voer geeft zou ik over stappen op biks. Voor je al biks, dan zal het wel liefde zijn!

dan is het pure liefde :$ :$ !!! hij krijgt namelijk al biks vanaf dag 1 dat we 'm hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .