Ga naar inhoud

geslacht gezwollen?


chantal40

Aanbevolen berichten

Weet iemand misschien of het geslacht van een ram op kan zwellen, omdat ie te vaak probeert te rijden? (zo'n beetje de godganse middag?)

Ik heb namelijk twee konijnen gekoppeld, en het exrammetje zijn geslachtsdelen zijn echt ontzettend opgezwollen, het zijn echt twee balonnetjes (penis punt en dat eromheen, waar de penis weer in gaat) heeft iemand een idee waarom dit gebeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het daardoor kan komen, maar doet ie voor de rest alles nog? goed eten, keutelen, drinken? Hij ziet er voor de rest heel normaal uit? Is ie ingeënt? Ik denk niet dat het het is hoor, maar bij myximatose is het geslacht ook opgezwollen, maar dat is wel wat overdreven dat ik het zeg hoor, maar alsnog zeg ik het even..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik weet het, myx zorgt er ook voor, maar hij is verder helemaal goed, heel vrolijk, keutelt goed, drinkt, eet (vooral hooi) en hij heeft net twee AB kuren gehad, vlak na elkaar (voor castratie en daarna nog voor een een ontsteking, er zit een hardnekkig korstje naast zn piemel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, dit had onze Zwerver ook.

Toen ging hij zo te keer. dat zijn penis ook helemaal dik was en niet meer terug kon. en er later ook korsten opzaten.

Maar Zwerver ging echt te keer, dus dan zal dat wel het zelfde zijn.

nu je ram gecastreerd is zal dit wel minderen, mijn Zwerver ( ex-ram) doet het ook niet meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

is het geen syfilus of zoiets ik weet het niet mijn konijn heeft het ook gehad maar niet op haar geslacht maar bij haar mond maar daar zaten korstjes en de da keek ook bij haar geslacht om te kijken of dat het niet gezwolle was en of korstjes zaten.

ik denk dat je beter naar de da kan gaan die kan je beter helpen.

succes met je konijntje

groetjes tamara. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog even gekeken, en het is al een stuk minder!

Idd, heb ik al veel bij de DA gezeten laatste tijd, maar hij voelt zich verder prima, dus daarom mijn aarzeling om naar de DA te gaan... en het gaat nu weer beter, dus ik hou het gewoon in de gaten, dus als het terug zou komen, ga ik direct naar de DA

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ zwarte panter; Bedankt, daar stond idd veel nuttige info in!

Uiteindelijk komt het er dus op neer, dat ik ze nu uit elkaar moet houden, zodat mijn ram niet de hele tijd kan rijden, dan kijk ik dit weekend even aan of het nog beter wordt, en zo niet, dan kan ik een zalfje gaan halen.... Toch een geruststelling :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .