Ga naar inhoud

plekje op oog


Engeltjes farm

Aanbevolen berichten

ongeveer 3 weken geleden heb ik een gecastreerd rammetje uit de opvang gehaald, daar gekoppelt met mijn 2 dames, alles goed dus Pluis mocht mee! echter hier hebben ze toch oneenigheid gehad en heeft Pluis een bijtwondje aan zn bovenste ooglid opgelopen, oogje zat dicht en vol viezigheid dus hop naar de DA, daar heb ik 2 soorten oogzalf/druppetjes gekregen en een spuitje met antibiotica.

Nu 2 weken na het incidentje en gebruik van de medicijnen is zn oogje heel mooi genezen, het wondje is heel mooi dicht en zn oog is weer helemaal open, alleen er zit een klein wit plekje op zn oogje, nu is mijn vraag is dit dan toch een kleine (blijvende) beschadiging (misschien ook irritatie van het korstje) en moet ik ermee naar de DA om het te laten bekijken of kan hij prima met dat plekje leven? hij ziet wel gewoon met dat oog.

Overigens zitten ze nu gewoon met zn 3en bij elkaar en gaat het samen gewoon prima, ze wassen elkaar en zitten bij elkaar en alles is dus helemaal goed dus de kans op herhaling is minimaal in mijn ogen!

Mijn dames hadden nooit een rammetje gehad in hun groepje dus wellicht was het onwennig in het begin!

aangepast door Engeltjes farm
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .