Ga naar inhoud

Kanker??


bunnyhop

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik ga,

Anders lig ik ervan wakker enzo.

Maar wie herkent dit?

Ze eet normaal, ze drinkt normaal, ze doet normaal.

Ik mag eraan komen, ze vind het helemaal niet erg.

Maar toch zit het er wel echt, op de heup: een grote bobbel.

Ik denk toch dat ik naar de DA ga.

Die kan me van de onzekerheid afhelpen.

Zou het er over hebben.

Ben alleen bang dat het veel te duur is zo'n kijkafspraak alleen al.

Straks is het heel duur: denk het niet maarjah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn had dat ook een keertje. ik ging naar de dierenarts en hij zij dat het een soort van wetbultje ofzo iets was (heb het niet erg goed verstaan). Het gaat vanzelf weer weg.

Maar het kan ook kanker zijn ja :(

ik zou toch naar de DA gaan

volgens mij kost het niets als je even in het spreekuur gaat vragen. als het kanker is kan je een afspraak met hem maken voor het te vewijderen. dan kun je ook nog over de kosten praten.

veel succes :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je konijn verder gewoon levendig is, keutelt en eet en drinkt, dan hoef je niet perse vandaag of morgen heen, denk ik.

Maar een bult kan van alles zijn, dus maandag sowieso bellen naar de dierenarts voor een afspraak. Als je een beest in huis haalt, ben je daar verantwoordelijk voor en als hem iets mankeert, dan ga je naar de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal kost een consult niet meer dan 20 euro. Je kan de dierenarts altijd bellen om te informeren naar de prijzen.

Ik zou er toch maar even naar laten kijken. Het kan goed zijn dat hij er nu geen last van heeft, maar er later wel last van krijgt. Dat wil je je konijn toch niet aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .