Ga naar inhoud

Nageltjes knippen?!?


Mbos

Aanbevolen berichten

hee,

Ik moet van mijn konijnen de nageltjes gaan knippen... Maar dat leverd nogal veel stress op want... mijn konijnen zijn niet van die schootkonijntjes^^. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Ik weet niet of je ze ook speciaal ergens kan laten knippen. Want ik zie hier nog al tegen op.

Love Erika en knoopje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah, als je konijnen geen schootkonijntjes zijn dan haalt het idd weinig uit.

hebben je konijnen witte nagels of donkere nagels?

als ze witte nagels hebben kun je ze wel knippen, dan zie je het leven zit en daarvoor moet je knippen niet in het leven, want dat bloed nogal.

als het donkere nagels zijn zou ik het door de Dierenarts laten doen, want dan is het leven moeilijker te zien.

succes!

ps: beginnen de nagels te krullen ?? heb je foto's ervan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger deed mijn moeder dat altijd maar ik zelf ga ook met pottertje na de DA vooral omdat hij zwarte nageltjes heeft en wat dat betreft ook niet echt een schootkonijntje is... ik betaal me er lens aan maar in de zomer is hij heel veel buiten en dan slijten ze ver vanzelf dus hoef ik minder te gaan soms ook wel een hele zomer niet. helaas heeft zelfs mijn DA hem wel eens ingeknipt maar indien is hij daar in ieder geval in goede handjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .