Ga naar inhoud

Sheamus is verkouwden


wenerlover

Aanbevolen berichten

Ik kwam gisteren op de noordshow en natuurlijk ging ik naar me konijnen kijken

werd natuurlijk weer aan de praat gehouwden:mdr:

het was erg benauwd in de hallen en je kon goed ruiken dat er ook rammen zaten poeh wat een lucht.

kwam aan de babbel met een andere wenerfokker en die zei dat een dier van mij wat verkouwden was ik natuurlijk meteen kijken.

ik kwam uit bij Sheamus 1 van mijn betere rammen

hij had iets een natte neus heb zijn kaart nog even gelezen

onder aan stond Zg condintie en iets iets verkouwden.

er kwam een andere fokker bij me staan en die zei die moet je meteen afmaken als je weer thuis bent ik d8 echt zo pardon bemoei je dr niet mee:duivel:

heb sheamus nog even wat muslie gegeven hij vond het erg lekker :love:

ben later nog even bij de andere dieren gaan kijken maar ik was niet echt vrolijk zat steeds aam me sheamus te denken.

toen we weer thuis waren heb ik hem apart gezet in een grote bench in ons huis in de hal daar is het lekker koel hij is erg vrolijk en nog steeds eet hij

als een bouwvakker en hij zoemt nog steeds vrolijk als ik even kom kijken maar ik ga morgen wel met hem naar de DA.

zo hehe dit wou ik toch even kwijt.

kijk zo slecht heeft meneer het nog niet:$

wenerlover-3176-albums-wener-rammen-picture23747-100-1192.jpg

wenerlover-3176-albums-wener-rammen-picture23748-100-1193.jpg

wenerlover-3176-albums-wener-rammen-picture23749-100-1194.jpg

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ie wel verkouden, ik ben vrijdag naar de noordshow geweest en het sloeg mij al op

mijn keel, wat een stank zeg en die dieren zitten daar de hele dag in die lucht.

hoop voor je dat ie snel opknapt. en laat die man maar lekker l.llen afmaken omdat ie verkouden is, moet niet gekker worden. En als fokker ben je toch ook liefhebber? dan ga je toch geen dier afmaken omdat ie verkouden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps verkeerde topic kan deze verplaats worden naar de gezondheids topic

Gedaan ;)

Ik zou inderdaad zo snel mogelijk naar de DA gaan. Als het echt snot is, kun je er beter zo snel mogelijk bij zijn! Wat vreselijk om te zeggen dat je hem maar moet laten afmaken! Snot is gewoon te behandelen (hoewel het soms lang kan duren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige konijntje is gestorven omdat hij verkouden was mij hij had echt snot uit zijn neus en kon daardoor niet goed meer ademen.. :(

Maar hij was al 10 dus daar zou het ook aan kunnen liggen dat het alleen bij die leeftijd voorkomt.

ben je niet naar de dierenarts geweest dan? Ik weet niet of het door de leeftijd kan komen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je niet naar de dierenarts geweest dan? Ik weet niet of het door de leeftijd kan komen..

Nogal een lang verhaal maar s'ochtends was er nog niks aan de hand ik ging van half 11 tot 4/5 uur weg en daarna hoorde ik het pas. Ze durfde me niet op te bellen omdat ze dan dachtte dat ik ongerust zou worden.. Hadden de dierenarts gebeld maar die zei dat het waarschijnlijk ook al te laat zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja cynthia nog een tip he....hihi als die vent zegt je moet hem afmaken.....

Dan zeg je de volgende keer in jouw dialect "Ze Smaken nie" :mdr:

Het is naar mijn idee beginnende snot dus gelijk behandelen met ab 12 dagen.

Dit kan tot uiting komen bij stress of via een ander konijn op de show.

Zulke konijnen moet je altijd scheiden van je stal.

Maar er zijn inderdaad fokkers die ze gelijk verwijderen.

Tevens de geur in de hal was mij ook opgevallen dat vond ik ook niet bevordelijk.

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .