Ga naar inhoud

Muesli


Colliewife

Aanbevolen berichten

wel een rare vraag vind ik hoor ?

we moeten zeggen of dat ze het mogen of niet maar we mogen niet zeggen dat het slecht is ?

als ze het niet mogen is het natuurlijk slecht he :P

Pff dit bedoel ik nu, als je nu gewoon antwoord geeft op mijn vraag bepaal ik wel wat ik ermee doe.

De vraag is gewoon wat voor muesli kan ik het beste geven, toch heel duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ze paardenmuesli mogen, heb wel eens konijnenmuesli gezien. Van muesli worden ze trouwens wel dik.

Als je teveel geeft worden ze dik ja dat weet ik, maar dat is niet mijn vraag.

Ik heb nogal wat dieren zitten dus zoek een goedkoper alternatief en dan ook in grote balen.

En paardenmuesli is heel goed voor caafs en een lekker snack, daar gaat het mij om.

Kan wel van die kleine zakjes kopen maar das niet goedkoop en wil ze af en toe toch kunnen verwennen.

Snap je wat ik bedoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik een te moeilijke vraag stel!

Dan deze er maar achteraan wat voor muesli voeren jullie!

hmmm, nou ik weet inderdaad niks af van paarden dus ook niet van paarden muesli, maar ik weet wel dat bv mais weer heel slecht is voor konijnen en in cavia voer zit het weer wel, dus mijn vraag was wat er precies in zit?

Ik vind niet dat je een moeilijke vraag stelt maar ik vind wel dat je erg geirriteerd reageert op een normale vraag die ik uit belangstelling stel....

En nee, ik voer zelf geen muesli omdat ze er veel te dik van worden.....om je andere vraag te beantwoorden....:P

aangepast door desi
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, nou ik weet inderdaad niks af van paarden dus ook niet van paarden muesli, maar ik weet wel dat bv mais weer heel slecht is voor konijnen en in cavia voer zit het weer wel, dus mijn vraag was wat er precies in zit?

Ik vind niet dat je een moeilijke vraag stelt maar ik vind wel dat je erg geirriteerd reageert op een normale vraag die ik uit belangstelling stel....

En nee, ik voer zelf geen muesli omdat ze er veel te dik van worden.....om je andere vraag te beantwoorden....:P

Als je alles gewoon met mate geeft is er niks aan de hand!

Arme konijnen die nooit eens iets extra's krijgen vind ik wel heel zielig.:P

Tja zo jammer he ik vraag gewoon wat voor muesli ik het beste zou kunnen geven en het resultaat is alleen maar gezeik dat het niet goed is etc.

Waarom altijd zo'n commentaar, geef gewoon antwoord op mijn vraag en je hebt weer iemand blij gemaakt.

Maar zo gaat het hier niet nee er tegen aanschoppen daar raak ik dus wel degenlijk geiriteerd van ja.

Ik zou graag verder geholpen willen worden dan dit soort nonsens.

Nogmaals wel soort muesli geven jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn bevalt de muslie erg goed hier ik voer mijn weners paardenmuslie met kruiden dit bevalt super ik geef ze om de dag 1 eetlepel

de dieren komen door deze muslie ook beter door de verharing valt mij op

verder vinden ze het erg lekker

Dank je wel.:yes:

Ik voer mijn caafs ook met kruiden erin en dan zonder haver omdat dat weer een dikmaker is en je de keuze hebt omdat niet te nemen.

Ook om die reden van de vacht geef ik het mijn caafs ook.

Hier kan ik wat mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alles gewoon met mate geeft is er niks aan de hand!

Arme konijnen die nooit eens iets extra's krijgen vind ik wel heel zielig.:P

Tja zo jammer he ik vraag gewoon wat voor muesli ik het beste zou kunnen geven en het resultaat is alleen maar gezeik dat het niet goed is etc.

Waarom altijd zo'n commentaar, geef gewoon antwoord op mijn vraag en je hebt weer iemand blij gemaakt.

Maar zo gaat het hier niet nee er tegen aanschoppen daar raak ik dus wel degenlijk geiriteerd van ja.

Ik zou graag verder geholpen willen worden dan dit soort nonsens.

Nogmaals wel soort muesli geven jullie.

Nogmaals, ik schop helemaal nergens tegen aan, ik vroeg je alleen wat er in paarden muesli zit, ik verwen mijn konijnen nl ook graag en als die paarden muesli goed is waarom niet?maar ik wist gewoon niet wat erin zit.....thats all:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Subli Muesli met kruiden is een zeer luxe samengestelde muesli van volledig ontsloten grondstoffen, aangevuld met vitamines, mineralen, sporenelementen en een kruidenmix. Het product is zeer smakelijk, heel licht verteerbaar en daardoor zeer geschikt als aanvulling op het dagelijks rantsoen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

het licht er een beetje aan welke soort paardenmuesli je hebt, je hebt voor oudere paarden, jonge paarden, met extra vitamines etc.

ik geef mijn konijnen ook wel eens wat paardenmuesli, ze vinden het heel erg lekker en ze worden er niet bepaald dikker van. Ik geef gewone normale muesli.. maar toen 1 van mijn konijnen heel mager werd heb ik haar als vaste voeding een mengsel van ouderepaardenmuesli en gewone biks gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, nu komen de ervaren mensen om de hoek kijken hihi

Waar haal je dan paardenmuesli?

Als ik in de dierenzaak ben zie ik alleen cavia muesli en daar zitten wel allemaal die dikmakers voor konijnen in, zoals mais en zonnepitten en gepofte rijst?of is dat dus hele andere muesli als paarden muesli?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal me muesli bij de jumper vaak. Grote zakken zijn het! Ik heb nog nooit zonnepitten gezien en gepofte rijst in die muesli maar mais weet ik niet, volgensmij niet! Ik kan me niet echt heel veel meer voor me zien van de muesli want me paardjes zijn alle 2 kreupel en mogen dus niet meer anders worden ze binnen no time hartstikke dik! (ze bewegen niet meer..:P) Maar het is wel hele andere muesli ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, nu komen de ervaren mensen om de hoek kijken hihi

Waar haal je dan paardenmuesli?

Als ik in de dierenzaak ben zie ik alleen cavia muesli en daar zitten wel allemaal die dikmakers voor konijnen in, zoals mais en zonnepitten en gepofte rijst?of is dat dus hele andere muesli als paarden muesli?

ik zie dat je in enschede woont, de Divoza heeft het zowieos, maar ook bijv. de welkoop !:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haal mijn muslie bij de welkoop weg of bij een paardenspeciaal zaak

in de muslie die ik voer zitten geen zonnebloem pitten en dat soort spul het ruikt wel erg lekker en een paar weners hier doen er een moord voor om wat te krijgen:D

Als ik de ton open maak moet ik me zorgen gaan maken dat er niet eentje over de rand van het plexieglas heen komt.:mdr:

Ja de welkoop/boerenbond heeft het ook te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, ik schop helemaal nergens tegen aan, ik vroeg je alleen wat er in paarden muesli zit, ik verwen mijn konijnen nl ook graag en als die paarden muesli goed is waarom niet?maar ik wist gewoon niet wat erin zit.....thats all:p

En je voert het niet omdat ze er dik van worden zei je?!:surprised:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .