Ga naar inhoud

eten verdelen over de twee


meroke

Aanbevolen berichten

Ik vind dat ons snuffeltje de laatste tijd veel verdikt is. Ik kan aan de zijkant makkelijk 'n pak vel vastnemen, bij Daantje heb ik dat niet. Maar hij is altijd mager geweest en is nu eindelijk 'n beetje op gewicht.

Ik vroeg me af hoe ik ze het best eten kan geven. Als ik de biks minder, dan zie ik Daantje snel vermageren. Dus dat is niet echt een optie.

Wat kan ik doen om Snuffel terug wat op gewicht te brengen zonder dat Daantje vermagert?

Hoe doen jullie dat met koppels waarbij de één meer nodig heeft dan de ander?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het konijnenhok gewoon in de tuin staan waar eigelijk dag en nacht het onderste deurtje open staat, Roxy is altijd de voorste en snelste met eten, maar mag het minst omdat hij niet te dik mag zijn met zijn driepootjes. voor hem strooi ik dus aan de ene kant van de tuin wat biks uit, hij moet het dus een beetje zoeken. Yüna krijgt dan haar biks in een bakje, ze hoeft dus niet te zoeken dus ze doen er ongeveer even lang over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snuffel wordt helemaal wild als ik met biks kom en het enkel voor daantje is... da's niet echt een optie.

Als we daantje dan uit de ren nemen dan wil hij niet meer eten...

en als je hem uit de ren haalt en dan eten geeft? misschien lukt dat wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .