Ga naar inhoud

Gevolg konijn van koude woning naar warme woning.


Droombeer

Aanbevolen berichten

..en andersom dus..

Vergelijk het dat je met je winterjas in een warme ruimte gezet wordt en als je daaraan gewend bent, weer naar een koude plek gaat..

Niet prettig dus..en voor konijnen ook niet echt gezond..in de warme kamer kunnen ze met hun wintervacht hun warmte niet kwijt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh die vergelijking vind ik wel goed zaza. ik heb eens in kassen gewerkt waar sommige kasssen warm en andere koud waren, nu was ik niet zo slim om een jas aan te doen als het koud was en in de warme kassen weer uit (ik was 13 toen) het gevolg was dat ik elke keer de boel daar onder kotste. Ik heb het werk ook niet zo lang gedaan. Ik denk dus ook dat je konijntjes er goed ziek van kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, oké...ik snap je vraag...

Heb je die vraag ook gesteld aan de verkoper ?

Ik zou sowieso om een jong konijn aan je te laten wennen (dat is toch de basis) besluiten om hem bijv in de keuken te houden als dat kan ?

Daar is het vaak toch koeler dan in de woonkamer...

Je konijn buiten houden, waar je toch minder aandacht voor hem zal hebben gedurende de winter, maakt toch dat het minder tam zal kunnen worden dan wanneer je hem in je nabijheid hebt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik denk dat het naar binnen komen opzich wel gaat, maar dan kan hij niet meer terug naar buiten. Zoiezo zal van koud naar warm een stuk beter gaan dan andersom. Een konijn gaat dan wel weer de rui in om een ander jasje aan te doen. Saartje is ook van een stal naar binnen gekomen. Ze heeft verder nergens last van. De eerste dag hebben we de verwarming niet te hoog gezet, nu kan dat wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .