Ga naar inhoud

Show je voerbak!


Simoon_X

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ Laura, die waterbak van jullie heb ik ook. Maar was een keertje boos en toen ging die kapot. -.- Maar ik heb hem ook nog in het roze. Ik zal morgen eens foto's maken van de vele voerbakken hier. Ik wil gewoon 2 goede. 1 voor het voer, 1 voor het water. Groente krijgen ze via een bord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cachou en Camil hun voerbak (groenten&biks) en daarachter zie je dezelfde maar andere kleur, die is voor het water (hondenpootjes, leuk hé:mdr:)

sippi__x-3349-albums-de-konijntjes-picture23166-voerbakken.jpg

Cassis en Droppie hun voerbak, deze is alleen voor de biksjes (voor de groenten een bordje want dit bakje is te klein) voor water hebben zij (nu nog) een flesje.

sippi__x-3349-albums-de-konijntjes-picture23019-droppie-meteen-eten.jpg

Voor de cavia's heb ik hetzelfde eetbakje al bij het eerste koppel maar dan in een kleiner formaat, om te drinken hebben zij ook een flesje.

Even ter informatie: de hooiruif staat net niet op de foto, en ondertussen heb ik ook al geleerd dat cavia's ipv op stro op hooi zitten ;)

sippi__x-3349-albums-de-caafjes-picture23169-voerbak.jpg

Groetjes,

Natalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

voerbak%20konijn%20zwart%20roze.bmp

Deze voor het voer, lekker groot, van dekonijnenwinkel.nl

deze gooit hij teminste niet om! (eigelijk een hondenvoerbak)

51858.jpg

deze, en dezelfde als Laura, die groene met die wortels erop voor het water.

(ooit gekocht als voerbak maar werden dagelijks omgegooid omdat ze te ligt waren)

Ook heb ik nog een lelijke bruine, alleen die gebruik ik niet meer :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik dit topic heb geopent is eigelijk omdat ik inspiratie zoek voor een nieuwe voerbak & eigelijk ook waterbak. Ik heb nu een hele saaie, en ik wil een leukere, haha =P Moet nog even kijken welke goed is voor 3 konijnenkopjes. Iemand tips? Het gaat om 2 middelkonijnen en een Lotharinger. Een nieuwe voerbak en een nieuwe water bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik dit topic heb geopent is eigelijk omdat ik inspiratie zoek voor een nieuwe voerbak & eigelijk ook waterbak. Ik heb nu een hele saaie, en ik wil een leukere, haha =P Moet nog even kijken welke goed is voor 3 konijnenkopjes. Iemand tips? Het gaat om 2 middelkonijnen en een Lotharinger. Een nieuwe voerbak en een nieuwe water bak.

Ik heb een onwijs leuke..

Voerbak in de vorm van een worteltje. Hij is ook verkrijkbaar in de vorm van een soort kool/sla achtig iets. Dat mogen konijnen natuurlijk helemaal niet, maar het ziet er wel leuk uit:P

Ga vanmiddag een foto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog even kijken welke goed is voor mijn 3 konijnen, dat is een hele klus! :P Heb nu wel een leuke voerbak, maar ik wil heb nog een slag groter. Geld ook voor waterbak, ik heb een hele grote, maar een verschrikkelijke saaie, die ze ook nog snel kunnen omgooien. Ben dus opzoek naar 2 mooie ruime voerbakken ( en in een voerbak doe ik water. )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .