Ga naar inhoud

Giftige planten en loslopen


Boucje

Aanbevolen berichten

Ik lees net de lijst met giftige planten. Ik wilde eigenlijk mijn hele tuin afzetten zodat de konijnen gewoon in de hele tuin kunnen lopen. Maar ik heb er dus wel giftige planten in staan. Blijven ze daar uit zichzelf vanaf net als wilde konijnen of kan ik ze echt niet los laten lopen?

Ik heb bijvoorbeeld aardperen staan (familie van de aardappel) lavendel en zo nog wat planten op de lijst....

Vriendin van me heeft haar konijnen gewoon altijd in de tuin tussen de planten lopen. Kan dit, of is dit gevaarlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ervaring dat ze alles eten wat ze tegenkomen.. dus ik zou het niet riskeren. Ik heb mijn buxus ook afgezet met gaas.

Vreetzakken :he: Nou dan wordt het of de boel afzetten of toch alleen in de ren. Heb gelukkig tot het voorjaar om eruit te komen :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, en heeeel lief :love:

Doen die van jouw dat niet?

Geen idee, ik heb nu nog maar 1 konijntje, een jonkie (komt in het voorjaar een vriendinnetje bij) en deze zit binnen omdat hij nog geen wintervacht heeft.

Maar de bedoeling is om ze in het voorjaar buiten te doen. Ik weet dus alleen nog niet hoeveel van de tuin ze tot hun beschikking krijgen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .